Každý voz má samozrejme napájanie svetiel, dverí apod. z vlastnej palubnej siete, nie po kábli. Jediný problém sú riadiace napätia, ČKD garantovala tri vozy ale šesť ide bez problémov.
Dnes som na Brnianskej videl bus SL, ktorý mal označenie linky 4xx (tuším 418). No na stránke IDSBK žiadnu štyristovkovú linku nevidím. Neviete niekto, čo to mohlo byť zač? Bolo to o cca 14.50 smer ASMN.
3xT3 kedysi bežný úkaz KE.
3xT6 údajne funguje, nech povie odborník
Z dedát na iných fórach (K-r):
Youtube: 2xGrosszug = 6xT (Drážďany)
Jedna vec je mechanické spojenie, napr. príležitostne, pri odťahu z trate, problémy pri pridaní vozňov sú po elektrickej stránke v súvislosti s nízkym napätím (napr. svetlá, pohony dverí a ďalšie veci), ktoré pri vzrastajúcej dĺžke vodičov slabne pod únosnú mieru a pravdepodobne aj s odberom prúdu.
Rozdelenie typov električiek vychádza z ročného plánu dopravy, kde sú zadefinované typy vozidiel a ich počty. Malo by to vyzerať asi takto:
L1 T30 Trnávka 6 vozov + 1 ZV HS t30
L3 T30 Trnávka 9 vozov + 1ZV Bosákova t 30
správková rezerva minimálne 4 kusy ( ostatné vozy zaradené do premávky na ostatné linky )
Joyki