Cítiš sa byť vznešený keď druhých urážaš a pritom ich osobne nepoznáš? Však keď máš tému tak o nej píš a nekopíruj triválne texty.
Ospravedlňujem sa ti že som nepochopil tvoj odkaz a zjavne som nebol jediný.
Presne tak uz len metro, ktore by slo prinajlepsom raz za 6 min bude nejaka vyhoda . Nehovorim o case ktory clovek absolvuje aby prisiel k stanici metra a presun do podzemia. Bratislave uplne postacuju elektricky a niektore terminaly by som zakopal pod uroven cesty napr. cele TrMy / napovrch by vysli pri Legionarskej /Odbojarov/ alebo pri Centrali smer Ruzinov.
Nebud hlupak. Bratislava by konecne mala zabudnut na dve hluposti, ktore jej na kadejake studie akurat vycuciavali peniaze, ale nijako dopravu neriesili. Na metro a na filialku. Jedno je vacsia hlupost jak to druhe.
Po belgickych dialniciach som sa najazdil ako spolujazdec dost, a myslim si, ze pri sucasnej funkcnosti systemu najma vo Valonsku (useky so striedavo nesvietiacimi lampami vyvolavajuce stroboskopicky efekt, alebo nahle vjazdy do tmavych usekov lebo porucha) je lepsie to osvetlenie nemat.
Das Belgische Institut für Straßen-Sicherheit (IBSR) kommt in einer aktuellen Analyse zu einem gemischten Ergebnis. Zwar verbessere das Licht zweifellos die Sicht - doch führe gerade das bei manchen Fahrern "zu einem (falschen) Gefühl von Sicherheit".
Und die Lampenpfosten stellten "extrem gefährliche Hindernisse" dar, an denen nicht wenige Unfallopfer sterben. "Ich schätze den Sicherheitsgewinn nicht so hoch ein, dass er sich rechtfertigen lässt", sagt ADAC-Verkehrsexperte Jürgen Berlitz. Mit dem Geld sollten besser andere Risikofaktoren ausgeschlossen werden.
Tak ako ti napísal Jadran,je to neporovnatelné.Je to úplne iná káva,jazdné pruhy sú širšie lepšie logickejšie vyznačené značkami atď.Ale čo je najpodstanejšie je ochota vodičov a tolerancia a to v každom prípade či už spomalenie aby sa človek mohol plynule zaradiť dópruhu alebo pri prejazde neoznačenými križovatkami.Najazdil so do a z UK Sheffield 4300km za 9dní a nemal som jednu kolíziu alebo sebamenšie nedorozumenie na cestach či už v zápchach okolo Londýna alebo na dialnici zo 4 pruhmi kde ani Jaguár ani Bentlay na mňa netrúbil ?
Panko je statny uradnik, ze neveri na korupciu statnych aparatcikov? Ano, zacalo to pred 50 rokmi, najskor vo Valonskej casti a potom sa to postupne dorabalo po celom belgicku, lebo vsak flami nemozu byt horsi ako valoni ne to este oblast Limburgu, kde to montovali uplne na koniec. Chcel by som vidiet za cias CSSR, ze by cesi mali osvetlene dialnice a na Slovensku nic..
S499.1023