Reply on: S499.1023 #211658:
Po belgickych dialniciach som sa najazdil ako spolujazdec dost, a myslim si, ze pri sucasnej funkcnosti systemu najma vo Valonsku (useky so striedavo nesvietiacimi lampami vyvolavajuce stroboskopicky efekt, alebo nahle vjazdy do tmavych usekov lebo porucha) je lepsie to osvetlenie nemat.
Ike
BUS pruh Lamačská: prvá dopravná značka C 25 umožňuje vodičom IAD využiť na priamy smer aj pravý jazdný pruh
BUS pruh Lamačská: druhá dopravná značka C 25 vyhradzuje ľavý jazdný pruh (odbočovací pruh) pre VOD
BUS pruh Lamačská: tretia dopravná značka C 25 ruší krátky BUS pruh a mení ho na odbočovací
BUS pruh Lamačská: otázne je využitie prvej časti vyhradeného jazdného pruhu, ktorý je de facto zriadený v odbočovacom jazdnom pruhu bez možnosti pre vozidlá VOD pokračovať rovno. V tomto mieste navyše nie sú kolóny
Odhliadnuc od vyhlášky 9/2009 Z. z. je ďalšia časť (a z hľadiska dopravných kongescií dôležitejšia) vyhradeného jazdného pruhy vyznačená zmysluplne.