Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie mi niekto vysvetliť prečo má 130-ka zastávku tak naboku relatívne ďaleko od vchodu do Kauflandu? Ako som pozeral, kľudne mohla byť na ceste takmer pri vchode. Ľudia by sa mali kam skryť pred nepriazňou počasia a 9.5-metrový voz by sa po pomerne úzkej ceste odtiaľ jednoducho vymotal.

Len keby tam bližšie pri vchode prestávkoval, tak asi by tam zavadzal. Keby mal prestávky po novom na druhej konečnej pri Lídli, tam nie je miesto na to, aby nikomu nezavadzal? Tam inak kedysi bolo nástupište priamo na parkovisku, ale už nie je.

Kam vlastne po novom ten jeden vodič čo tam má službu chodí na WC a jedlo / pitie? Predtým mal sociálne zariadenie pri Vojenskej nemocnici.
Reply on: Error 0x007 #211440:
Slovak Lines si účtoval jednosmerne Bratislava - Viedeň 7,70 €. Teraz je to 5 €, ale spiatočný lístok je iba za 8 €.
Reply on: Error 0x007 #211453:
Napíš nejaký zážitok. ?
Reply on: MatejBA #211450:
Hlúposť. Nenazýval by som zlepšením to, že sa nezmestím do vlaku. Ani to, že sa v lete potím viac ako v saune. Jedine možno to, že nemusím za cestu zaplatiť, keďže stewardky sa nenaučili lietať ?
Po poslednych skusenostiach si myslim, ze by nebolo odveci nainstalovat skryty mikrofon do predajne na Olejkarskej: Furt tam je nejake divadlo ?
Reply on: MatejBA #211450:
Vsak ano, to som aj sam pisal, ze ukazal, ako sa mozu poskytovat sluzby. Len sa mi pride jeho spravanie hrozne neprofesionalne, ale tak co, uz to tu nebudem viacej rozoberat.
Reply on: MatejBA #211450:
Tak neviem, mne nefunkcna klimatizacia na snad polke vlakov v lete nepride ako zlepsenie sluzieb oproti tomu co bolo predtym.. ale mozno som len prilis narocny, ked ma nebavi travit 35+ stupnove teploty v skleniku bez moznosti aspon otvorit okno..
Reply on: Error 0x007 #211448:
Ak sa ti nelubi, tak s tym uz nic neurobime 🙂

Faktom ale zostava, ze zatial kam prisiel Jancura, tak sa zlepsili sluzby oproti tomu, co bolo predtym. Ci ich udrzi aj teraz a/alebo pride konkurencia, to uz je vo hviezdach 🙂
Reply on: S499.1023 #211444:
2) K tomu sa moc vyjadrovat nebudem, preneseny vyznam, citanie medzi riadkami a podobne ti asi nic nehovori ? ?
Reply on: Žáržo #211443:
Tak to je skvely system ?
No co, tak ste ma poucili, nic to na tom nemeni, ze my Jančura svojim provokativnym vyskakovanim vobec nieje sympaticky...
Reply on: Error 0x007 #211442:
Pokiaľ ich aj prevádzkujú na vlastné riziko tak pevne verím, že sa im to veľmi oplatí. Za jedno sú ceny vcelku vysoké, žiadne podnákladové ceny a za druhé sú tie vlaky vysoko obsadené. Za zmienku stojí aj to, že na mnohých spojoch chodia zdvojené súpravy, ktoré sú takmer plno vyťažované. A presne ako si aj ty povedal, veľa robí aj marketing, ktorý majú OBB na vysokej úrovni.
Reply on: Error 0x007 #211440:
Za euro je len minimum listkov (u SL aj RJ). Ani u jedneho dopravcu sa nedomnievam ze Vieden jazdi podnakladovo. SL ma beznu cenu 5 eur (spiatocny 😎, RJ 4 eura. To su podla mna na takej linke uplne legitimne ceny.
Reply on: Peon #211438:
Optimista v tomto budem ked budem mat dovod 🙂
Reply on: Error 0x007 #211441:
1) IC: Si predstav, že to naozaj tak je, že on to môže jazdiť za podnákladové ceny a ZSSK nie.
2) BA - DS - KN: Tak prečo si sa neprihlásil, ty atrakcia?
Reply on: Error 0x007 #211441:
Lenže RegioJet na tej trase nemá dominantné postavenie - môže si dovoliť jazdiť za podnákladové ceny.
Druhá vec je, že kým si RegioJet tú stratu uhrádza z inej podnikateľskej činnosti, ZSSK ju nemá uhrádzať z čoho. Nie je totiž možné, aby vytvárala nejaký zisk, nakoľko takú možnosť ani nemá. Na rozdiel od dotovaného RegioJetu na trase Bratislava - Komárno, kde štát platí za konkrétne výkony a je tam možnosť zisku, sú vlaky ZSSK vo verejnom záujme objednávané spôsobom, že štát iba uhradí ich stratu. Možnosť zisku tam teda ZSSK nemá a stratové IC vlaky nemá z čoho platiť. Je teda jasné, že sú krížovo financované z dotovaných liniek.

Neberte ma ako nejakého fanatikhejtera ZSSK - sám som sa nedávno jej ICčkom viezol a bolo naozaj veľmi pohodlné, ale konkurencia, ktorá podniká bez akéhokoľvek finančného rizika, nakoľko jej štát z našich daní nakoniec aj tak uhradí hocijakú stratu tu nemá čo robiť, a preto je len dobré, že IC ZSSK končia. Priestor sa môže otvoriť skutočnej konkurencií ako napr. LEO Express, ktorý bude podnikať za férových podmienok.
Reply on: Stív #211433:
Btw. moze mi prosim niekto povedat, ci OBB prevadzkuju railjety (o OBB IC ktore sa daju skor porovnavat z slovenskymi R ani nehovorim) na komercnej baze? Lebo nic take som doteraz nepocul.
Aj ked u nich by to mohlo fungovat, oni su co sa tyka napr. marketingu nielen svetelne roky pred ZSSK, oni su rovno v inej galaxii ?
Reply on: Stív #211433:
? ? ? Jančura "obetným baránkom"? Normalne som sa zasmial ? ? ?
Sorry, ale on je fakt iba nafukany zebrak. Sam jazdi za podnakladove ceny a on chce zalovat ZSSK IC ze jazdia za podnakladove ceny, este ich maju vyssie ako on? WTF? Je toto normalne? Je skvele, ze ukazal, ako sa mozu poskytovat sluzby a ako aj posunul dopredu statne IC, ale taketo spravanie fakt nechapem u dospeleho cloveka. Ako v skolke: "On to robi! Ja nie! (Sice vlastne este viac ako on, ale to je jedno, hlavne ze to robi on!)"
A co sa tyka trate BA-KN: Prevadzkovat tu trat atraktivne za tie dotacie by som zvladol z mojimi vedomostiami aj ja...
Reply on: Peon #211422:
To vieme, ze RegioJet ponuka listky za sialene ceny, ale ze sa do toho pustilo aj Lajno... Veru moc vyberu nemaju. Kolko stal listok predtym?
Reply on: richardhudec #211417:
A nezabúdajme na to, že z tej ceny 1,1 eura si môže do nákladov dať 20daň, takže liter vyjde niečo okolo 0,90 eura.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.