Linky 28 a 30 aj v roku 2016 po starom, konečné sa nemenia....
K bodu 9
Plán dopravnej obslužnosti, časť: Ročný projekt organizácie MHD v Bratislave na rok 2016.
Materiál uviedol Ing. Bronislav Weigl, riaditeľ úseku prevádzky a techniky DPB, a.s. Po skončení
prezentácie a odbornej diskusie bolo hlasované o nasledovnom znení stanoviska:
Stanovisko:
Komisia dopravy a informačných systémov MsZ po prerokovaní
a) berie na vedomie
predložený materiál „Plán dopravnej obslužnosti, časť: Ročný projekt organizácie MHD v Bratislave na rok
2016“
b) žiada
zapracovať nasledovné zmeny do Ročného projektu organizácie MHD na rok 2016:
1. zachovať súčasné trasy autobusových liniek č. 28 ( Devínska Nová Ves – Nové SND) a č. 30
(Lamač – Most SNP),
2. zmeny v linkovom vedení trolejbusov pripraviť ku dňu obnovenia štandardného prevádzkového
režimu zimného grafikonu 08.01.2016,
3. zmeny v električkovej doprave zrealizovať k 01.03.2016 (Linka č. 1: Hlavná stanica – Petržalka
a v prípade dodávky 15ks obojsmerných električiek aj linka č. 3: Rača - Petržalka).
Hlasovanie: prítomní: 7 za: 7 proti: 0 zdržal sa: 0 nehlasoval: 0
Stanovisko bolo prijaté.
Pane Bože, to prečo tie linky prečíslujú? Aby ľudí doplietli? ? To akože číslo zóny v ktorej je napr. Kittsee zostane, ale linky budú mať úplne iné čísla? Žiaľ nejako sa neviem doklikať k mape tarifných zón VOR...
Valec, stačilo by z Kittsee predĺžiť len do Jaroviec. ? Tým, že by na území SR mal autobus iba jednu zastávku, tak taká zmena by možno nebola až tak veľmi administratívne náročná...
Napr. dnes sa mi zapacilo, ako matka z dietatom zacala nadavat, ze jej pani pri pokladni (ktora bola dnes nejak velmi vtipna ? ) po moc dlho cakani vymenila stare listky za nove, a ze naco jej su tie nove, lebo ich vobec nevyuzije ked ma elektricenku, a preco jej jednoducho nevratila peniaze ? Radsej som sa jej ani nepytal naco jej potom boli tie stare ? A zopar spolucakajucich automaticky s nou suhlasilo, bez vahania ? Neviem ci sa vsetci iba chytili moznosti si trochu zanadavat alebo co...
Vie mi niekto vysvetliť prečo má 130-ka zastávku tak naboku relatívne ďaleko od vchodu do Kauflandu? Ako som pozeral, kľudne mohla byť na ceste takmer pri vchode. Ľudia by sa mali kam skryť pred nepriazňou počasia a 9.5-metrový voz by sa po pomerne úzkej ceste odtiaľ jednoducho vymotal.
Len keby tam bližšie pri vchode prestávkoval, tak asi by tam zavadzal. Keby mal prestávky po novom na druhej konečnej pri Lídli, tam nie je miesto na to, aby nikomu nezavadzal? Tam inak kedysi bolo nástupište priamo na parkovisku, ale už nie je.
Kam vlastne po novom ten jeden vodič čo tam má službu chodí na WC a jedlo / pitie? Predtým mal sociálne zariadenie pri Vojenskej nemocnici.
Hlúposť. Nenazýval by som zlepšením to, že sa nezmestím do vlaku. Ani to, že sa v lete potím viac ako v saune. Jedine možno to, že nemusím za cestu zaplatiť, keďže stewardky sa nenaučili lietať ?
Vsak ano, to som aj sam pisal, ze ukazal, ako sa mozu poskytovat sluzby. Len sa mi pride jeho spravanie hrozne neprofesionalne, ale tak co, uz to tu nebudem viacej rozoberat.
Tak neviem, mne nefunkcna klimatizacia na snad polke vlakov v lete nepride ako zlepsenie sluzieb oproti tomu co bolo predtym.. ale mozno som len prilis narocny, ked ma nebavi travit 35+ stupnove teploty v skleniku bez moznosti aspon otvorit okno..
Faktom ale zostava, ze zatial kam prisiel Jancura, tak sa zlepsili sluzby oproti tomu, co bolo predtym. Ci ich udrzi aj teraz a/alebo pride konkurencia, to uz je vo hviezdach
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon