Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #209834:
Tak to je dobre. A ten lístok v tarife IDS BK z Bratislavy niekam vytlačený na stanici bude treba označovať ALEBO to bude ako v automatoch VOR, že sa nemá označovať a platí na najbližšie spojenie (napr. vlak v úseku Wolfsthal - Hainburg za 2,20 €)?
Reply on: diwi #209822:
24 hodinove listky sa maju po zavedeni dalsej etapy IDS BK zlacnovat, takze to uz coskoro vyjde v BA lacnejsie 🙂
Reply on: Peon #209818:
U ZSSK sa predtlacene listky predavat nebudu. Budu ti vediet vydat akykolvek typ listka, ktory vytlacia priamo z pokladne. Listky budu moct byt adresne aj neadresne, teda ZSSK ti bude vediet vydat listok IDS ak si povies ze chces ist napr. z Bratislavy do Suchohradu.
Reply on: Petto #209831:
Niektoré linky z Brna sa dajú porovnávať. Nie taká 8 (tá by mohla mať aj 28 kmh, ak nie 30).
Reply on: Mike #209830:
Samozrejme závisí od charakteru trasy. Linka určená primárne na obsluhu centra a širšieho centra, so zvýšeným ohľadom na smerovanie turistov (L22), sa logicky bude väčšinu trasy plácať relatívne pomaly. Plus úseky v najužšom centre majú pochopiteľne porovnateľnú cestovnú rýchlosť, ako u nás, pretože v tým úzkych uličkách toho proste moc nevymyslíš.

No a aj niektoré ďalšie úseky v širšom centre (Smíchov, Žižkov, Vinohrady,...) majú rýdzo lokálnoobslužný charakter, resp. slúžia len ako napájač metra, príp. ako mieste tangenciálne spojenie. Takže toto by som neporovnával, lebo toto v našej električkovej doprave nemáme. I keď preferenciu atď. u nich nájdeš samozrejme aj na takých úsekoch..

Skôr je zaujímavé porovnať jednotlivé radiály v okrajových častiach mesta, najmä tie, ktoré v posledných rokoch prešli významnejšou modernizáciou, a tie, ktoré neslúžia len ako krátky napájač metra. Tam sa fakt rozbehneš zo zastávky na plnú traťovú rýchlosť, a zastavíš až na ďalšej zastávke. Plus hustota zastávok býva (v rámci možností) koncipovaná vskutku rozumne, nie jak u nás v KV. (V Dúbravke to ešte pochopím, tam sa len zbierajú prví ľudia do vozov, tam väčšia hustota zastávok tak nevadí. Problém je skôr to, že to v KV nezrýchli)
Reply on: diwi #209822:
OMG, zase porovnavanie BA s 3x vacsou Prahou ?

Porovnavaj nabuduce BRNO vs. BA !!! - ale i toho by som sa bál
Reply on: Rubber38 #209828:
No to by ma zaujímalo, či je cestovná rýchlosť nejakej pražskej električkovej linky (napr. 22) výrazne vyššia ako u nás pri linkách 4, 5 či 9.
Reply on: diwi #209822:
A rád by som pripomenul, že 24h lístok má po novom stáť o euro menej, teda 3,50/1,75€, keď už ti to teda toľko žily trhá ?
Reply on: Miro #209825:
Zabudol si na vybudovanú preferenciu na križovatkách, a infraštruktúru vôbec ? A s tým spojenú úplne inú cestovnú rýchlosť, než poznáme u nás, aj pri porovnaní rovnakých druhov prepravy
Reply on: Peon #209816:
V tom by som problém nevidel, že jeden druh dopravy ťa bude stáť v danej trase menej, ako druhý (a aspoň to bude motivovať ľudí, aby prestali svojou účasťou podporovať súbežné linky Vlak-Bus). Napríklad aj keď cestuješ z Račka na Púchovskú (koniec Rače), tak v autobuse L59 ti stačí 0,70€ lístok (12 min.), no v električkách potrebuješ 0,90€ (20 min.). A nikto si s tým hlavu neláme, nikto to nepovažuje za príliš zložité, či zvláštne
Reply on: 810zssk #209809:
Ospravedlnujem sa, necital som.
Reply on: diwi #209822:
Ale veď to je rádovo skoro taká istá cena ? a zabudol si na prievozníkov (linky P1-P7), lanovku na Petřín... snáď som na nič ďalšie nezabudol.

http://www.ropid.cz/cestujeme/privozy-v-pid-od-8.8.2015__s191x694.html

Reply on: Peon #209819:
1. Ak si dobre prečítaš tú zmluvu, tak sa dozvieš, že "Tlač údajov (číslo lístka, QR kód, platnosť lístka, cena) na papier sa realizuje vždy až na základe konkrétnej objednávky na požadovaný počet kusov." A tú objednávku ešte nikto nikde nenašiel. ?

2. Ceny schvaľujú len štatutári, nie poslanci.
Reply on: Peon #209807:
Akurát si zabudol, že zatiaľ čo pri tvojich príkladoch máš uvedenú cestu len vlakom, v BID cene je aj cesta na a zo stanice. A popravde, koľko ľudí má začiatok a cieľ cesty v blízkosti stanice?
postreh z Prahy:
24 hodinovy listok MHD 110,-CZK (cca 4,1EUR vratane METRA)

postreh z BA:
24 hodinovy listok MHD 4,50EUR (vratane neMETRA)

A niekde sa tieto listky ani tlacit nedaju. Vcera rano som nahlasoval nefunkcny automat v podunjaskych biskupicicahc na zastavke priekopnicka a dnes rano este stale nefunguje. Mozme si len tipnut ako dlhoo bude DPB opravovat tento stroj.
Reply on: 810zssk #209811:
Kiez by ?
A ked uz si DPB objednal tlac listkov, tak to znamena, ze ich ceny su schvalene? Mestski a krajski poslanci to kedy schvalili, ze o tom neviem?
Ozaj, ZSSK budu na staniciach predavat iba predtlacene papierove listky IDS BK? Tam nehrozi, ze by to bolo take jednoduche ako v busoch Slovak Lines, ze staci povedat kam cestujem a strojcek mi automaticky vyda listok so spravnou zonovou aj casovou platnostou?
Reply on: Peon #209816:
Opat, zavisi to od podmienok kombinacie CL... Tam sa pri kombinovani moze menit aj casova platnost (opat vid priklad z JMK).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.