Tak ako to napísať aby to bolo jednoznačné, keď do 2005 to bol technický preukaz, potom osvedčenie o evidencií ( a neskôr I, resp. II. časť) a ešte aby to bolo aj pre cudzincov, lebo aj tí tu môžu cestovať na ich vodičák a techničák (teda vraj taký bol zámer). A hlavne aby to pochopila pani Suzanna V, ktorá to dávala na web dpb.
Inak zas milion debilnych podmienok, napr. neplatnost v nocaku, alebo v 801 na mestskom useku (to akoze preco, ked tam inak plati uplne bezna tarifa?). Zostanem ja ten tyzden pekne mobilny vdaka autu, kym v tej socifirme nepochopia ze klucom je jednoduchost a slusnost.
Mna by zaujimalo co DPB rozumie pod "uplnym" osvedcenim o evidencii. Existuje aj neuplne OoE? Apropo, uz by im niekto mohol vysvetlit ze osvedcenie o evidencii nie je technicky preukaz, aj ked velka cast naroda tento archaizmus pouziva (v hovorovej reci to nevadi, ked to ale niekto zacne pchat do podmienok, to uz trochu moze).
"Zároveň sa cestovanie na vodičské a technické preukazy nebude vzťahovať ani na prihraničnú dopravu, čiže na. linky č. 801, 37 a 525." Myslím si že k tomuto komentár netreba, úroveň tlačového oddelenia dpb je nulová
Ahojte, mam taku otazocku, ocividne nie som taky velky sotous , vsimam si, ze vodici elektriciek stlacaju tlacidlo na vyhybku aj ked je vyhybka nastavena na ich smer kam chcu ist. Alebo si to vsimam napriklad na zastavke Blumental v smere na Racko, ide 8, prejde avsak linka 2 ide za nou trosku s odstupom a prichadza na zastavku az po prejdeni vyhybky linkou 8 a pritom vodic stlaca vyhybku aj ked je dana na jeho smer. Tym padom nemozu 2 linky za sebou zastavit na zastavke aj ked by sa to dalo. Vdaka za odpoved
trolejbus6207