Ja si myslím, že by som sa mal revízorovi preukazovať "veľkým" aj "malým" techničákom, poistkou, osvedčením o technickej aj emisnej kontrole, prípadne kontrolou originality. A ideálne pre úplne potvrdenie úplného osvedčenia o evidencií by som mal ísť rovno vedľa autobusu aj autom, aby som mu aj to ukázal Správne som to pochopil? ?
Tak ako to napísať aby to bolo jednoznačné, keď do 2005 to bol technický preukaz, potom osvedčenie o evidencií ( a neskôr I, resp. II. časť) a ešte aby to bolo aj pre cudzincov, lebo aj tí tu môžu cestovať na ich vodičák a techničák (teda vraj taký bol zámer). A hlavne aby to pochopila pani Suzanna V, ktorá to dávala na web dpb.
Inak zas milion debilnych podmienok, napr. neplatnost v nocaku, alebo v 801 na mestskom useku (to akoze preco, ked tam inak plati uplne bezna tarifa?). Zostanem ja ten tyzden pekne mobilny vdaka autu, kym v tej socifirme nepochopia ze klucom je jednoduchost a slusnost.
Mna by zaujimalo co DPB rozumie pod "uplnym" osvedcenim o evidencii. Existuje aj neuplne OoE? Apropo, uz by im niekto mohol vysvetlit ze osvedcenie o evidencii nie je technicky preukaz, aj ked velka cast naroda tento archaizmus pouziva (v hovorovej reci to nevadi, ked to ale niekto zacne pchat do podmienok, to uz trochu moze).
richardhudec