V 29. minúte ma zaujal vlak idúci po opačnej koľaji v rovnakom smere. Nejaký predpis zakazuje umožniť prestup cestujúcim (mimo stanice), aby boli v cieli cesty skôr? Pani z videa spomínajúcej, že potrebuje stihnúť lietadlo by sa išlo zišla možnosť si prestúpiť...
Inak až 3-hodinové státie na mieste kvôli čakaniu na obhliadajúceho lekára sa mi zdá byť zbytočné... To aj v zahraničí je tak? A vlastne Regiojet v mimoriadnych situáciách dokáže niekedy zabezpečiť aj NAD?
Mám určite pravdu. ? To už mohol zostat radšej Delfín, ten uz si zarobil svoje za ksefty pre ja a ty tak mozno teraz by sa mu pohlo svedomie a chcel by to nejakou prospesnou cinnostou pre dpb odcinit.?
Ide o to, že výhybku treba aj blokovať. Ked voz pride, nastavi si vyhybku (prestavi, alebo ponecha v smere) Problem je, ze vyhybku prestavi aj zapnute kurenie ci iny odber (kedze vyhybky su odberove a daju sa prestavit aj jazdou/brzdou), vodic pri prechadzani poveloveho trolejoveho kontaktu stlaca tlacidlo druhe a to blokovanie vyhybky (na kratky cas odpaja odbery vozidla od zdroja (pantografu) a umozni zablokovanie vyhybky prejazdom)
Ja by som to zjednodusil. Spravil by som povinnu registraciu na Olejkarskej, kam by si prisiel v pracovny den medzi 9:00 a 13:00, DPB by ti z auta demontoval koleso, auto odtahovkou za par eur odviezol domov a koleso si nechal. Do troch dni by ti postou prislo potvrdenie podpisane panom direktorom a Mackovou o tom ze mozes cestovat MHD zadarmo, ak sa neopovazis zneuzivat napr. nocne spoje, alebo 37ku tym ze do nich nastupis. Po skonceni akcie ti DPB kurierom (postovne hradi prijmatel) posle naspat tvoje koleso, ktore si mozes namontovat naspat.
Petto