Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Roberto #209438:
Inak zas milion debilnych podmienok, napr. neplatnost v nocaku, alebo v 801 na mestskom useku (to akoze preco, ked tam inak plati uplne bezna tarifa?). Zostanem ja ten tyzden pekne mobilny vdaka autu, kym v tej socifirme nepochopia ze klucom je jednoduchost a slusnost.
Reply on: Roberto #209438:
Mna by zaujimalo co DPB rozumie pod "uplnym" osvedcenim o evidencii. Existuje aj neuplne OoE? Apropo, uz by im niekto mohol vysvetlit ze osvedcenie o evidencii nie je technicky preukaz, aj ked velka cast naroda tento archaizmus pouziva (v hovorovej reci to nevadi, ked to ale niekto zacne pchat do podmienok, to uz trochu moze).
Reply on: zlava #209439:
áno, keď máš vodičák, neznamená to, že aj vlastníš auto, o ktorého odstavenie tu v prvom rade ide...
Reply on: zlava #209439:
presne tak aj vodičský aj techničák
Reply on: Roberto #209438:
správne som pochopil, že treba mať aj vodičský aj technický preukaz? nestačí len vodičský?
"Zároveň sa cestovanie na vodičské a technické preukazy nebude vzťahovať ani na prihraničnú dopravu, čiže na. linky č. 801, 37 a 525." Myslím si že k tomuto komentár netreba, úroveň tlačového oddelenia dpb je nulová
Ahojte, mam taku otazocku, ocividne nie som taky velky sotous 🙂, vsimam si, ze vodici elektriciek stlacaju tlacidlo na vyhybku aj ked je vyhybka nastavena na ich smer kam chcu ist. Alebo si to vsimam napriklad na zastavke Blumental v smere na Racko, ide 8, prejde avsak linka 2 ide za nou trosku s odstupom a prichadza na zastavku az po prejdeni vyhybky linkou 8 a pritom vodic stlaca vyhybku aj ked je dana na jeho smer. Tym padom nemozu 2 linky za sebou zastavit na zastavke aj ked by sa to dalo. Vdaka za odpoved 🙂
Reply on: MatejBA #209432:
pozri posledne dva prispevky pod tymto :))
Reply on: N/A #209433:
DPB, a.s. – Milan Čech, Vladimír Rafaj, Zdeněk Schraml, Pavol Sovič, Milan Urban

Ale ale, coze Delfin nepresiel vyberovym? Taky expert a ekonomicky mag, a takto ho odmietli? ?
Reply on: eMDi #209429:
A kedy cca budeme vediet, ci plakat alebo sa radovat, ze je aspon nejaka nadej? ?
Reply on: Valec #209430:
mas pravdu, zle som sa vyjadril, myslel som to, co si napisal. a nas tiez nie raz nechcel vysadit, ked sme sli zo skoly ... robili to casto.
Reply on: eMDi #209428:
Nebola časovaná "na znamenie", ale časovaná na základe toho, že sa tam vôbec zastavuje alebo nie (nezastavovalo sa ráno v smere do centra a popoludní späť). A mňa tak raz vodič previezol do Jaroviec, hoc do začiatku toho času chýbalo ešte vyše polhodiny. Sťažovať som sa nesťažoval, lebo sa mi nechcelo písať list (a telefonicky to nešlo).
Inak dnes bude veselo 🙂 komisia odporuci adeptov na GR DPB do druheho kola 🙂
Reply on: Jadran #209410:
suhlasim. casovana na znamenie bola kedysi linka 116 na zastavke Jasovska a naozaj to bolo dost casto o konfliktoch a staznostiach
barack40, Ike: neviem ako to funguje či nefunguje medzi 41 a 64, ak vodiči navzájom radi zdrhnú, tak sa treba sťažovať, lebo napríklad tam ten prestup garantovaný je. ALE, zase si treba uvedomiť, že nemožno očakávať od vodiča, čo prvý zastaví, a zatialčo každý už stihol vystúpiť/nastúpiť, on zbadá v späťáku blížiaci sa spoj a bude kvôli tomu vetrať ešte hodnú chvílu, lebo čo ak niekto chce prestúpiť (a toto naskakovanie na poslednú chvílu je hlavne v Petržalke dobrým zvykom, kde tie intervaly až tak biedne niesú). Kvôli jednému, možno dvom cestujúcim sa tak zdržia všetci, na ďalšej križovatke už nemusia stihnúť zelenú (iná vec je samozrejme, ak za zastávkou je červená a vodič prvého voza napriek tomu zavre dvere a vyštartuje, to ani ja nemám rád) a ak sa toto zopakuje ešte párkrát na ďalších zastávkach, spoj bude zbytočne zmeškaný.
Reply on: MatejBA #209423:
Ja nie som apriori proti zastávkam na znamenie, no chýba mi komunikácia zo strany DPB. Už dávno mala byť k tomu informačná kampaň.
Reply on: Jadran #209420:
hej hej, tak si to v kancelarii naplanovali a potom prichadza realita, ako prestup na zastavke Ul. 29agusta z X13 na 202. Normalne by tam mala byt X13 pred nou, realne na Suche myto prichadza z meskanim 2-3 minuty (ano na druhu zastavku) a to meskanie si taha dalej.

Nebit toho, ze L202 zastavi, tak si z X13 v druhej poradi neprestupim.
A aj to sa mi podarilo, lebo zatvaranie dveri trva 8s ?
Reply on: Jadran #209420:
Ach jaj...

1) Cestujúci prestupujú aj inde, ako tam, kde to DPB uzná za vhodné a spraví "garantovaný" prestup - už len kvôli rozdielnym intervalom

2) Aj pri "garantovaných" prestupoch môže dôjsť a dochádza k meškaniam, takže skákaniu z voza do voza sa občas nedá vyhnúť (viď Ike-ho skúsenosti s prestupom medzi 64 a 41).

Nie som odporca zastávok na znamenie, len ma zaujíma, či DPB takéto prípady preventívne rieši, napr. povinnosťou zastaviť aj vtedy, ak na zastávke nikto nie je, ale 1. voz zastavuje...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement