Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #205643:
Tak Rusovce. V spicke odtial za hodinu ide 8 busov. Vlak by siel mozno jeden. Kto by si ho vybral, navyse ked stoji dalej (co potlaca aj casovu vyhodu).
Reply on: 810zssk #205642:
Rec o Cunove nebola, a ten vlak nepojde samozrejme plny uz z rajky ale naplni sa postupne, musel by to byt v spicke aspon hodinovy takt.
Reply on: Palo1987 #205641:
Regiopanter ako casto? Lebo ak bus do Rajky kazdu hodinu a do Cunova kazdych 15 minut nahradis vlakom raz za dve hodiny, ktory navyse stoji dalej, tak ludia sa ti na to akurat tak vybodnu a pridaju sa k tym co cestuju autom a tvoria zapchy.
Reply on: 810zssk #205640:
Ja som hovoril o linke Rajka - Rusovce, Jarovce, Juzne mesto - Zst. Petrzalka s tym ze v Janikovom dvore by bol umozneny prestup na elektricku. Po dostavani Juzneho mesta a projektovanych stavieb v Rajke, Rusovciach a Jarovciach si viem predstavit ze by sa naplnila taka jednotka Regiopanter ako jazdi v cechach uplne kludne, len myslim trosku dopredu. Podla mna o par rokov sa tam budu vytvarat naozaj enormne zapchy a tu verejnu dopravu bude potrebne nejako riesit.
Reply on: Dezerter #205638:
Problem je ze do Petrzalky to rychlejsie vlakom nie je. Uz sme to tu rozoberali 100 krat. Ak tam presmerujes nieco z hlavnej stanice, rozbijes system a nic neziskas. Ak tam zavedies novy vlak, tak to je cista cierna diera.
Reply on: Error 0x007 #205637:
To máš úplnú pravdu a je mi jasné, že u nás to tak nikdy nebude ako vo Viedni. Trošku by k tomu určite prispela aj výstavba nových zastávok, ktorá žiaľ stagnuje ale na začiatok by určite nebolo od veci skúsiť zaviezť prevádzku aspoň po súčasnej infraštruktúre, čo máme. Cesta na hlavnú stanicu zo sídlisk a naopak by bola určite takto lepšia a hlavne rýchlejšia ?
Reply on: 810zssk #205636:
Chápem, že objednávateľom je štát a ZSSK je len dopravca ale ja som chcel povedať, že je veľká škoda, že sa nejazdí aj po iných trasách v rámci BA lebo vlak je jediný druh dopravy ktorý by vedel za krátky čas prepraviť ľudí z bodu A do bodu B. K Rajke len toľko, že určite nemá význam vlaky ťahať až tam ale po tú Petržalku by sa to dalo a neverím, že by to bolo nevyužívané ale ľudia o takom spojení musia vedieť a hlavne musia zistiť že je to rýchlejšie ako ísť iným druhom dopravy. A to zistia len tak, že sa tie vlaky tam budú znovu jazdiť!
Reply on: Dezerter #205635:
Rozdiel je, ze Petrzalka aj Jarovce, Rusovce, atd. maju velmi dobre autobusove spojenie s centrom, zatial co vlak v dnesnej podobe centrum z daleka obchadza. Keby neboli zlikvidovali trat cez Stary most a okolo Niv k Filialke a dalej, ponukana trasa by bola urcite dostatocne atraktivna aby sa uzivila, ba bol by potencial aby tu vznikol ozajstny S-Bahn ako ho maju vo Viedni na Stammstrecke.
Ale keby bolo keby, obnovovat tu trat pod zemou je zasa moc drahe aby sa oplatilo, aspon najblizsich 50 rokov.
Reply on: Dezerter #205635:
1. Chapes rozdiel medzi objednavatelom dopravy a dopravcom?
2. Ako chces spravit trat do Rajky atraktivnou natolko, aby si tam uzivil aspon trochu zmysluplnu supravu?
Reply on: MatejBA #205610:
ZSSK nemá hlavne záujem o prevádzku na bratislavských tratiach okrem hlavného ťahu Rača-Hl.St.-DNV alebo Vajnory-Hl.St. Vyťaženosť ostatných tratí je veľmi malá ale to len vďaka tomu, že ZSSK tam posiela minimum vlakov alebo žiadne čo je škoda. Mám na mysli trate BA-NM - BA-Predmestie a ďalej alebo BA-NM - BA UNS - BA Petržalka a ďalej. V čase, keď sa vzdali trate do Komárna bola jej prevádzka nízka a dnes je veľký dopyt po tej trase. Takže je to len o tom či sa budú ostatné trate zatracovať spôsobom, že tam zrušíme vlaky a neskôr povieme, že sú nevyťažené alebo tie trate urobíme atraktívnymi. A to je prípad aj už spomínanej Rajky
Reply on: S499.1023 #205628:
Ako inak, to mi ide najlepsie na tomto fore ?
Reply on: S499.1023 #205629:
Ja som to pochopil tak že nejaké medzištátne dohody existujú, kde môže dopravca danej krajiny s licenciou v danej krajne prejsť na 1. stanicu susedného štátu, ale nie ďalej.
Reply on: Jano3224 #205622:
O robotoch si niekedy v živote počul? Odpovedať na jeho príspevok je najlepší spôsob, ako mu dať na vedomie, že má pokračovať.
Reply on: 810zssk #205618:
Presne tak.
Reply on: Max #205617:
Ďalší. A to je prosím železničiar.
Reply on: TTV01 #205613:
***** hlavne legendy, dohady, nezmysly a "ja si myslím"... Na čiu licenciu by ten vlak išiel v úseku Rusovce Gr. - Rajka, keď ZSSK ani RJ nemajú BO v Maďarsku a GySEV zasa na Slovensku?
Reply on: MatejBA #205610:
Čo hovoríš? Urážaš nás?
Reply on: Joyki #205594:
Keď už sa používa modrogumný žargón, tak si nepliesť prechodenie a predchodenie.
Reply on: Joyki #205625:
Ze to nie je banalita mi hovorit urcite nemusis, vyuzivam tento spoj azda kazdy pracovny den. 😛 😃
S dverami pri otvoreni to este slo, horsie bolo, ked chceli dvere zavriet po vystupeni, tie sa samozrejme za protestneho sycania celkom dobre branili. 😃 nebol to vsak pre mna pekny pohlad, ak nahodou nejaky iniciativny mladenec tento boj vyhral. Jednak kvoli tomu mechanizmu, ktory ma obsluhu dveri na starosti a jednak preto, ako malo toho rozumu m amnoho mladych v gebuliach....?
Reply on: Gryzly65 #205601:
Tak to bola výnimočnosť, zrejme vypadla súprava 671 a pár pantografov 560 majú stále k dispozícii v Zámkoch, alebo operatívne vymenili medzi Os 45xx a 46xx. V ten deň boli súpravy pomiešané kvôli kamalite. ... Bol by som ale zvedavý, ako ľudia otvárali tie dvere, keď väčšinou sa otvárajú, len keď chcú. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.