Reply on: Palo1987 #205645:
Nič nebudú prehodnocovať, lebo senecký a šamorínsky scenár tu nehrozí. Jednak tá intenzita suburbanizácie je ďaleko nižšia a jednak zabúdaš, že k situácii na cestách I/61 a D1 výrazne prispieva excentrická poloha Bratislavy, ako hlavného mesta a významného hospodárskeho centra. Pri všetkej úcte, diaľnica D2 v smere od Rajky zíva aj v najexponovanejších časoch prázdnotou. V z hľadiska cezhraničnej dochádzky sa bavíme rádovo o 4-6 obciach, v prípade Slovenska (špeciálne v pondelok ráno) sa bavíme o niekoľkých okresoch (oficiálny počet denných dochádzajúcich do Bratislavy je ~80k dochádzajúcich [presné číslo som tu už postoval, nepamätám si ho naspamäť] - a to sa bavíme o oficiálnych, teda žiadne prechodné pobyty, žiadni 45 roční mimobratislavskí s TP u mamy v rodnej vieske). Tok z Rajky (bol si tam niekedy?) sú dve-tri čajové lyžičky z oceánu.Neexistuje štúdia o vyťaženosti tohto toku z Rajky, nie sú ani dáta (nedisciplinovanosť obyvateľov pri evidencii TP, štúdium dochádzky len v rámci SR [v dátach sa uvádza len "zahraničie" ako celok] a nedisciplinovanosť a teda chýbajúce dáta aj na Maďarskom štatistickom úrade). Nemám dáta ani ja, ani ty. Ale prikláňam sa k tomu, že vlak v relácii Rajka - Rusovce - Jarovce - Petržalka by boli spláchnuté peniaze. A navyše by som rád videl toho, kto by to chcel financovať a kto a prečo by to objednával. VD má byť atraktívna a z hľadiska atraktivity je jedným z najdôležitejších činiteľov (ak nie najdôležitejší) frekvencia spojov. To nie je Transport Tycoon kde nastavíš na konečnej odchod vlaku až kým sa nezaplní do posledného miesta a po 4 rokoch opustí stanicu.
Dezerter