Inak ta Vieden je super priklad, ludi co tvrdia ze "v noci ludia necestuju" (pricom nocou rozumeju cokolvek po 22:00) by som postavil do Petrzalky tri dni po sebe o 1:50 a potom nech su mudri.
Samozrejme, že je prázdny, keď 29 minút pred a 31 minút po ňom idú ďalšie Os.
Problém je v poschodovými jednotkami popoludní, kedy sú preplnené na Os 46xx, ráno zase problém nevhodnej súpravy 6x Bdtmee Os 4608. Od nového GVD chodí takáto súprava, pretože od Senca sa ľudia vozili dosť nekultúrnem- hore, na schodoch aj dole stáli... lenže táto staršia súprava sa nevie rozhýbať a zabrzdiť tak, ako je to predpísané a každodenne sú prekračované jazdné časy - a keďže v tom čase sú napratané 3 rýchliky, občas už nestíha Os vyjazdiť svoje časy a musí byť niekde prechodený rýchlikom.
Os 4672 by mali dať na hl.st. aby sa trošku odbremenil 4608. Ale napr. 4650 Galanta 7:03 - Ba hl.st. 7:51 s jednotkou 671 je taktiež riadne plný.
Takže darmo nové poschodové súpravy, v špičkách nepostačujú hlavne za hodinový interval: bolo by treba ešte jeden vozeň alebo dávať klasické vozne. Možno od budúceho grafikonu sa to ale zmení, keď chcú celkom prerobiť takt EC Praha-Budapest.
A staré vozne zas udržiavať v prevádzkyschopnom stave, lebo keď nebrzdí správne alebo sa nezatvárajú dvere, to je už zapríčinené dopravcom.
Ja ked idem z koncertov z Viedne posledným smer BA o 00:50 tak nás vždy dosť vystúpi v Petržalke . Odhadom cca. 70 ludí čo je dosť na pokročilú nočnú hodinu.Odtial väčšinou taxíkom lebo nočákmi precestujem dalšiu hodinu po BA.
Mne chýba zrušený spoj z Viedne okolo 23:30 /Night liner na hlavnú/ čím sa stíhali nočáky o pol jednej zo stanice. Jazdil tam jeden vagón /vytunená 810/,ktorá kapacitne nestíhala.
Z Košíc nemusí ísť dlhá súprava alebo by sa napr.rozpojovala v TN alebo Žiline. Príchod okolo polnoci je myslím v pohode. Tak isto z Prahy je to tragédia. 17:40 SK strela a potom až EN Metropol,ktorý sa neskutočne vleče.
Tak som dnes otestoval Rosobus L41 z Hlst. Po Hrobonovu som bol jediny pasazier. Tam nastupili dvaja dochodci (asi ta stovka stazovatelov), ktori pokracovali aj za vozovnou, kde som vystupil. Samozrejme, len co sa L41 rozbehla zo zastavky, pri vecierke Zap sa objavila L64.A nebolo ziadnym prekvapenim, ze vsetci vystupujuci boli riadne..... povedzme podrazdeni
Aby R Cassovia nekoncil v Trencine, ale siel v takte az do Bratislavy. To nie je prichod 2:05, to je prichod 0:05. Pri troche kreativity sa to da natiahnut na prichod 0:15-0:20, cize akurat na nocaky. To je zakladna obsluznost.
V opacnom smere denne Ruzin az do Kosic (ako chodi v piatok).
ja by som videl z dlhodobejšieho hľadiska ako efektívnejšie nahradiť L801 nejakým S-bahnom zo zástavkami v Rajske, Rusovciach, Južnom meste a prestupom na elinu pri Janíkovom dvore a konečnou zastávkou na Petržalskej stanici.
Bezžliabkové koľajnice sú lacnejšie ako tie žliabkové, ale sú určené predovšetkým pre otvorené koľajové zvršky, keďže nie je tak ľahké (lacné) ich prekryť a "uzavrieť".
Bezžliabkové majú aj nejaké ďalšie obmedzenia (napr. limitovaný polomer oblúkov kvôli možnému vykoľajenie električiek), naopak žliabky zas treba napríklad pravidelne čistiť.
Veď to nový vložený spoj myslený asi ako školský.. Omnoho viac by som privítal keby konečne poriešili večerné spoje smer BA. Posledný Os smer Ba z N.Zámkov o 19:22!! čo je nonsens hlavne ,keď chcú dostať ludí do vlakov.
Pokial ide o 91, najidealnejsie by bolo zahustit takt s tym, ze vykony by sa zobrali z 90/801, ktore by premavali len medzi Cunovom a Rajkou/AVS. Len to by niekto musel rozmyslat ked robil ten projekt na 801.
Hups, tak to mi nejako ušlo ?
Každopádne, cestujúcich na 91 a 191 v posledných rokoch dosť pribúda, takže kĺby by som určite cez pracovné dni už nemenil.
Zmluva o výkonoch nie je celoročná nemenná dogma. Pokiaľ viem tak ušetrené km z 91/191 boli použité na predĺženie 90 a zavedenie intervalu spolu s 801. Takže dokopy by to mala byť 0. A výmena krátke/kĺbové medzi 9194 bola vraj objednávateľom aj odsúhlasená...
Táto situácia nikomu nevyhovuje. Aj krátke vozy (niekedy aj 9,5-metrové) na linke 94 bez zmeny intervalu sú absolútne nepostačujúce. Po prvej väčšej dodávke nových vozov by sa mal okamžite vrátiť predošlý stav – kĺbové vozy na 94 a hustejší interval s 12-metrovými vozmi na linke 91. Nakoniec, bola vôbec takáto zmena reflektovaná v zmluve o výkonoch?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki
Problém je v poschodovými jednotkami popoludní, kedy sú preplnené na Os 46xx, ráno zase problém nevhodnej súpravy 6x Bdtmee Os 4608. Od nového GVD chodí takáto súprava, pretože od Senca sa ľudia vozili dosť nekultúrnem- hore, na schodoch aj dole stáli... lenže táto staršia súprava sa nevie rozhýbať a zabrzdiť tak, ako je to predpísané a každodenne sú prekračované jazdné časy - a keďže v tom čase sú napratané 3 rýchliky, občas už nestíha Os vyjazdiť svoje časy a musí byť niekde prechodený rýchlikom.
Os 4672 by mali dať na hl.st. aby sa trošku odbremenil 4608. Ale napr. 4650 Galanta 7:03 - Ba hl.st. 7:51 s jednotkou 671 je taktiež riadne plný.
Takže darmo nové poschodové súpravy, v špičkách nepostačujú hlavne za hodinový interval: bolo by treba ešte jeden vozeň alebo dávať klasické vozne. Možno od budúceho grafikonu sa to ale zmení, keď chcú celkom prerobiť takt EC Praha-Budapest.
A staré vozne zas udržiavať v prevádzkyschopnom stave, lebo keď nebrzdí správne alebo sa nezatvárajú dvere, to je už zapríčinené dopravcom.