Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Gryzly65 #205534:
autobusy vždy idú súbežne rýchlejšie ako električky. napríklad linka 31/39 na úsek Lafranconi-TrMy 13 minút a električkou nejako 17 či koľko to trvá, pričom v trase nie je veľký rozdiel
Práve som videl po moste Lafranconi prejsť električku (som triezvy), smer na Petržalku alebo teda obchvat. Tá asi nebola pre nás, však?
Reply on: Ámos #205540:
...a oni ti furt idú dáko cez Svrčinovec... ?
Reply on: Valec #205522:
no ja keby som mal rozhodnut o trase elektricky na navese do Kosic, tak cez Brodske - Budapest - Miskolc
PS 2 dve veci sa mi tam zdá ale blbosť :

"...Podľa pôvodného plánu mala byť moderná električka do premávky zaradená vo februári 2015. Na novú trať do Petržalky. Tá zázračne ale do mesiaca nevyrastie, a tak by mala byť električka podľa generálneho riaditeľa DPB Ľubomíra Belfiho nasadená napríklad na linku č. 4..."

Neviem vo Februári 2015 linka do Engerau asi nikdy nemala byť.

A linka 4 pokiaľ si pamätám tak sa tu písalo že na Zlaté piesky nemôžu zatiaľ.
Cez FB BID a tento článok /s pár foto/ :

http://bratislava.dnes24.sk/po-takmer-pol-storoci-sa-meni-tvar-dopravneho-podniku-pozrite-sa-ako-postupuju-prace-na-modernizacii-zakladni-197468

som sa dopracoval k tomuto síce staršiemu :

http://bratislava.dnes24.sk/vieme-co-vsetko-vas-caka-v-metskej-doprave-tento-rok-na-hlavnu-stanicu-prestanu-premavat-elektricky-194554

a vyberám síce nemusí byť už extra aktuálne, ale približne s posunom to môže sedieť.

"...Hneď ako prvá obojsmerná električka zaháji svoje prvé jazdy, bude postupne každý mesiac dodávaných päť až šesť rovnakých električiek..."
Reply on: VLK #205535:
Ďakujem
Reply on: Petto #205530:
číňania už majú plnohodnotný kĺbový elektrobus s dojazdom 270km, ten sme chceli v BA testovať, ale akosi sa to nepodarilo...
Reply on: marek31122 #205526:
závisí od výrobcu, napr. čínska spoločnosť BYD (ktorej autobusy premávajú v Holandsku či Londýne) má dojazd s vozidlom 250km (prekonali aj 320km hranicu na jedno nabitie, 250km garantujú)... bežné elektrobusy (Škoda, SOR a pod.) mávajú priemerný dojazd cca. 160km
Reply on: Valec #205524:
Uff, len to nie. Totiz, ruzinovska radiala zostala asi poslednou, kde elektricky hraju svoju rolu, t.j. funkciu plhohodnotne nosneho systemu. A napr. usek Sumracna - TrMy je urcite rychlejsie prejdeny autobusom, nez elektrickou.
Reply on: Valec #205522:
Neviem ako kamióny s električami, ale ja z Prahy do Košíc autom (pokiaľ nie je naložené na vozni radu DDm) jazdím zásadne cez Brodské.
Reply on: Petto #205530:
Linka bola len príkladom mal som na mysli dlhšiu trasu
Reply on: Petto #205530:
Otazne je vsak, ci by tento hybrid bol vhodny vykonom pre linku "s polovicnou trasou po kopcoch" - usek SAV - Pri krizi.
Reply on: marek31122 #205528:
Plnohodnotny klbovy elektrobus zatial tusim nikde nepremava v Europe / jedine hybridny. Na L83 ked tak len klbovy hybrid , koniec koncov jazdi to aj v Prahe a je to od renomovaneho ceskeho vyrobcu so slovenskym kapitalom.
Reply on: marek31122 #205528:
L83 ?
Reply on: Petto #205527:
príklad na L83 by musela na konečnej nabíjať? (potom by mala asi dosť veľké meškanie)
Reply on: marek31122 #205526:
Zalezi od linky, zalezi od kapacity baterie . No na taku spickovu L58 by stacila
mám takú otázku keby sme mali elektrobusy koľko by vydržala batéria? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.