Mám výhľad na most, ale je to bohužiaľ tak 600 metrov a tma. Išlo to ale pomaly, za doprovodu dvoch áut s oranžovými majákmi. Na kĺbový bus to bolo určite pridlhé.
Ale tak asi to išlo niekam inam, už by sa asi tom vedelo...
autobusy vždy idú súbežne rýchlejšie ako električky. napríklad linka 31/39 na úsek Lafranconi-TrMy 13 minút a električkou nejako 17 či koľko to trvá, pričom v trase nie je veľký rozdiel
"...Podľa pôvodného plánu mala byť moderná električka do premávky zaradená vo februári 2015. Na novú trať do Petržalky. Tá zázračne ale do mesiaca nevyrastie, a tak by mala byť električka podľa generálneho riaditeľa DPB Ľubomíra Belfiho nasadená napríklad na linku č. 4..."
Neviem vo Februári 2015 linka do Engerau asi nikdy nemala byť.
A linka 4 pokiaľ si pamätám tak sa tu písalo že na Zlaté piesky nemôžu zatiaľ.
závisí od výrobcu, napr. čínska spoločnosť BYD (ktorej autobusy premávajú v Holandsku či Londýne) má dojazd s vozidlom 250km (prekonali aj 320km hranicu na jedno nabitie, 250km garantujú)... bežné elektrobusy (Škoda, SOR a pod.) mávajú priemerný dojazd cca. 160km
Uff, len to nie. Totiz, ruzinovska radiala zostala asi poslednou, kde elektricky hraju svoju rolu, t.j. funkciu plhohodnotne nosneho systemu. A napr. usek Sumracna - TrMy je urcite rychlejsie prejdeny autobusom, nez elektrickou.
Plnohodnotny klbovy elektrobus zatial tusim nikde nepremava v Europe / jedine hybridny. Na L83 ked tak len klbovy hybrid , koniec koncov jazdi to aj v Prahe a je to od renomovaneho ceskeho vyrobcu so slovenskym kapitalom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023