Reply on: fanatikmhd #205238:
tak tým pádom by bolo reálne pouvažovať nad nejakým iným premostením ešte, lebo ako je to síce pekné že šalina do petržalky ale ak sa stane nehoda je petržka v prdeli, čo nechceme, tak minule som sa zamýšlal, kde by bolo len takto to riešiť čo sa týky prepravných prúdov ale aj mista kadiaľ viesť trať
MatejBA
Co sa tyka upravy CSS - stacilo by, aby si elektricka pri vjazde/vyjazde k odstavnym kolajam vypytala zelenu (ci uz automaticky, ako vyhybky, alebo tlacitkom + dat semafor z KV pred vyhybky + zaroven by bola zelena aj v smere rovno, ak by stala ako druha v poradi, aby ta elektricka prednou mohla prejst) a zelena pre elektricky by sa predlzila o potrebny cas, kym by presla.
Takto by predsa v smere na/z odstavnych pytala preferenciu iba raz za 8 minut (v jednom smere), co nie je tak hrozne A kym by sa toto dialo, mohla by byt zelena bud v oboch smeroch (KV - Centrum) alebo zelena sipka vpravo z Molecovej a v smere do KV (podla hustoty dopravy).
Ako hovorim, toto by nebolo ani prilis komplikovane, ani prilis drahe a mozno aj dokonca zrealizovatelne, lenze "nikdysatotaknerobilo" v Bratislave a dopadlo by to tu katastrofalne.