Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #204726:
na Zimáku sa dva Sanosy zmestili bez problémov, s tou Vojenskou môžeš mať pravdu, neviem, ako sa na tých troch linkách prestávkuje, ale však L207 zatiaľ kĺbová byť nemôže ?
inak bol som sa dnes pozrieť na Mliekárenskej, ten posledný stĺp v obratisku(bez výložníka) je postavený hodne blbo, ale podľa mňa je tam miesta dosť, neviem, aký majú 31Tr rajd, zasa to môžem porovnať len so Sanosom, ten by sa tam otočil bez problémov...
Reply on: S499.1023 #204722:
Klbove ano ale nie klbove nizpopodlazne .
Reply on: S499.1023 #204721:
Asi taka, ze vsetko co je objednane u Skody pre Bratislavu meska ale meska aj Iveco Urbanway
Reply on: trolejbus6207 #204713:
V spicke je Vojenska len tak tak s 207,211,212 a Zimak tiez nevyzera vhodnejsie na 2 klbaky.
Reply on: Sommelier #204714:
Z dlhodobeho hladiska vravim WAAAAU ?
Reply on: Petto #204710:
ono zas prace chvatna malo platna, nech sa len s 30T neponahlaju a urobia to poriadne. Aj tak skusky este nie su ukoncene, zbytocne by stala na stojanke.
Ale pri 29T je to prave naopak. Cim skor tu bude, tym skor mozu zacat povolovacie konanie.
Reply on: toms #204717:
Pokiaľ viem tak zase pre komunikácie v správe magistrátu platia tieto čísla:
"Akékoľvek nedostatky týkajúce sa oblasti správy pozemných komunikácií môžu občania nahlásiť na dispečing oddelenia cestného hospodárstva magistrátu na kontaktných číslach: +17 100, +421 2 593 567 86, +421 593 567 61 a na faxovom čísle: +421 2 593 567 60." ? ?
Reply on: Petto #204712:
Klbové trolejbusy môžu úplne bez problémov premávať na ďalších linkách.
Reply on: Petto #204710:
Aká je súvislosť medzi električkami a trolejbusmi vo vzťahu k dodacím lehotám?
Reply on: AAA #204718:
opčné 30Tr sa ešte nevyrábajú, vyrobené sú všetky 31Tr a nasledovať budú 30TrDG, momentálne v Plzni prebieha výroba 27Tr pre Rigu...
Reply on: AAA #204718:
Petto asi zle pochopil 🙂 pozeral som plzensketrolejbusy.cz a tam o novych 30Tr ani chyru 🙂
Reply on: Petto #204712:
Ja som mal na mysli krátke. Ale ak aj ty písal o tom, že chodia stále nové krátke, potom prečo stále jazdí len tých prvých pätnásť?
Radim Jančura: Každý podnikatel má právo požadovat, aby úřady dodržovaly zákony
http://regiojet.sk/pre-media/autobusova-licencia.html
Dnes podvečer má snežit a klesnúť teplota na nulu... aké majú cestári čislo nech im to viem oznamiť dostatočne dopredu? ? ? ?
Reply on: Petto #204712:
Ale veď stále tu je trakker či tatrovka s tyčou aby ich na tú 33 dostali..
Reply on: Petto #204712:
aký problém vidíš v tom, keď budú jazdiť napríklad L204 a L212? nezmestia sa na konečnej do obratiska?
Reply on: AAA #204711:
Chodia priebežne stále , aj su vyrabane stale, no popritom už zacnu robit aj 31tr pre Brno - 30ks. Len ja fakt neviem naco nam bude 70 ks 31Tr ked realne mozu jazdit len 201,202, do polroka ( 9mesiacov) tu budu vsetky - bez reorganizacie tbus liniek a zatrolejovania 63tky ci reko Cint.Vrakuna co s nimi ? Keby mali aspon agregat tak vypomozu na L33
Reply on: Petto #204710:
Inak ďalšie škodosory 30 Tr prídu kedy?
Reply on: Ámos #204709:
Ano a cudujes sa ? Ked vyhrali/zobrali tolko zakaziek, ze to nestihaju. Ved aj 31Tr chodia neskor. Osobne mi povedal Skodovkar an prenzentacii 30T v novembri na NĽŠ ze v roku 2014 bude v BA 1ks 29 T a 2 ks 30T.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.