Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #204730:
Možno by bolo rozumné konečne potiahnuť trolejbusy po Avion, pripadne Letisko, ked uz tie trolejbusy mame, prezatial ked ich nie je kam poslat aj 206 alebo 210 by bola fajn.
Reakcia na: 810zssk #204731:
Ved klasika, rozbite obratisko a rozbita Cucoriedkova ulica, nechcu ich tam vyklepat. Na CV by sa urcite otocila.
Reakcia na: TomJ #204730:
Nechodili na 204/205 klby pocas nejakych akcii, alebo coho?

A aky je problem Cintorin Vrakuna?
Reakcia na: S499.1023 #204722:
No práveže sa tu (alebo to bolo na FB?) rozoberalo, že 31 Tr nemôžu ísť skoro na žiadnu linku okrem 201 a 202. A tam, kde by teoreticky ísť mohli (203, 206, 210) ich zrovna netreba.
204 - na Rádiovej by sa asi nezmestili dva kĺby za seba
205 - to isté
207 a 209 - problém Mliekarenská
208 - problém Cintorín Vrakuňa

Najviac by sa hodili na 204. Tu ma napadlo, že ak sa naozaj na Rádiovej nezmestia dva za seba, či by nestálo za zvážanie skrátiť 205 po Hanácku, aby mohli ísť na 204 kĺby.
Reakcia na: Petto #204726:
na Zimáku sa dva Sanosy zmestili bez problémov, s tou Vojenskou môžeš mať pravdu, neviem, ako sa na tých troch linkách prestávkuje, ale však L207 zatiaľ kĺbová byť nemôže ?
inak bol som sa dnes pozrieť na Mliekárenskej, ten posledný stĺp v obratisku(bez výložníka) je postavený hodne blbo, ale podľa mňa je tam miesta dosť, neviem, aký majú 31Tr rajd, zasa to môžem porovnať len so Sanosom, ten by sa tam otočil bez problémov...
Reakcia na: S499.1023 #204722:
Klbove ano ale nie klbove nizpopodlazne .
Reakcia na: S499.1023 #204721:
Asi taka, ze vsetko co je objednane u Skody pre Bratislavu meska ale meska aj Iveco Urbanway
Reakcia na: trolejbus6207 #204713:
V spicke je Vojenska len tak tak s 207,211,212 a Zimak tiez nevyzera vhodnejsie na 2 klbaky.
Reakcia na: Sommelier #204714:
Z dlhodobeho hladiska vravim WAAAAU ?
Reakcia na: Petto #204710:
ono zas prace chvatna malo platna, nech sa len s 30T neponahlaju a urobia to poriadne. Aj tak skusky este nie su ukoncene, zbytocne by stala na stojanke.
Ale pri 29T je to prave naopak. Cim skor tu bude, tym skor mozu zacat povolovacie konanie.
Reakcia na: toms #204717:
Pokiaľ viem tak zase pre komunikácie v správe magistrátu platia tieto čísla:
"Akékoľvek nedostatky týkajúce sa oblasti správy pozemných komunikácií môžu občania nahlásiť na dispečing oddelenia cestného hospodárstva magistrátu na kontaktných číslach: +17 100, +421 2 593 567 86, +421 593 567 61 a na faxovom čísle: +421 2 593 567 60." ? ?
Reakcia na: Petto #204712:
Klbové trolejbusy môžu úplne bez problémov premávať na ďalších linkách.
Reakcia na: Petto #204710:
Aká je súvislosť medzi električkami a trolejbusmi vo vzťahu k dodacím lehotám?
Reakcia na: AAA #204718:
opčné 30Tr sa ešte nevyrábajú, vyrobené sú všetky 31Tr a nasledovať budú 30TrDG, momentálne v Plzni prebieha výroba 27Tr pre Rigu...
Reakcia na: AAA #204718:
Petto asi zle pochopil 🙂 pozeral som plzensketrolejbusy.cz a tam o novych 30Tr ani chyru 🙂
Reakcia na: Petto #204712:
Ja som mal na mysli krátke. Ale ak aj ty písal o tom, že chodia stále nové krátke, potom prečo stále jazdí len tých prvých pätnásť?
Radim Jančura: Každý podnikatel má právo požadovat, aby úřady dodržovaly zákony
http://regiojet.sk/pre-media/autobusova-licencia.html
Dnes podvečer má snežit a klesnúť teplota na nulu... aké majú cestári čislo nech im to viem oznamiť dostatočne dopredu? ? ? ?
Reakcia na: Petto #204712:
Ale veď stále tu je trakker či tatrovka s tyčou aby ich na tú 33 dostali..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.