Ešte doplním. Ja som mal na mysli keď som písal prvý príspevok na štvor dverové. Teraz som pozeral typ R 3.3 šesť dverová tam je výrobca uvedený, tebou spomínaný ADtranz, zasa (später Bombardier), SIEMENS tak neviem, hadať sa nebudem ?
Ak som sa pomýlil, v pohode. Vychádzal som s ich katalógu vozidiel,nie s Wikipedie a v popise je uvedené citujem po preložení. Výrobca: MAN,( später AEG),SIEMENS. Ešte viem čo znamená später ? No, niekde urobili súdruhovia z NDR chybu. A to nemci si väčšinou dávajú záležať čo napíšu do popisu vozidiel lebo do konca aj Mercedesy rozlišujú podľa toho ako sa volajú napr:prvá verzia MB O 530G Citaro, druhá MB O 530 G Facelift, tretia MB O 530 G Citaro C (2011), štvrtá MB O 530 G Citaro C2 ( 2012)zadná časť prispôsobená prednej. Inak ďakujem za opravu ?
Ano, ale ako som napisal ukazku 3 garzonky vs 3 miesta.... Uvedomujme si to, ze v BA je viac bytov ako parkovacich miest. Ako som tu uz X krat spominal, a to nie je situacia len zpred mojho domu, 196 bytov na 56 boxov. Preco by jeden byt mal zaberat 10 miest (lebo potrebuju kazdy chodit zvlast autom) a iny co ma len jedno auto nemal pravo parkovat pred domom?
Pokazena laminatka ci co to je - ktokolvek cokolvek povie, negujes. Ked napisem, ze pozadie imhd je cervene so schemou nejakej MHD, vynegujes ma zas?..... Nevravel som o 100% istote, ale o tom, ze jednoducho predavanim vacsieho mnozstva rezidencnych kariet nez je rezidentnych miest vedie iba k okradaniu domacich. Si predstav, keby si is zaplatil za vyhradene parkovne, a mesto preda to tvoje miesto este dalsim 10tim.... Budes si to platit? Rezidencna zona ma byt pridelena na byty v oblasti. Majitelia bytov si za smiesnu sumu zakupia kartu, pouziju ju do LUBOVOLNEHO SVOJHO prveho vozidla a s tym budu parkovat v zone. Ostatne parkovacie miesta budu s normalnym poplatkom (1€/hod), a v pripade ak chce niekto parkovat na rezidencnych boxoch, kupi karticku (napriklad pre svoje lubovolne druhe auto) za adekvatny poplatok. Tym donutis ludi aby v centre a sirsom centre parkovali s co najmensim poctom aut a najma vyuzivali MHD.
Avsak system, ktory chce zaviest mesto bude - tu vam z 30 boxov spravime 20 rezidecnych. Vsetci co ste doteraz si alebo zaplatte za to, ze budete aj tych 20 boxov smiet vyuzivat (tak ako doteraz) alebo si tlacte na 10tich. My tich kariet poredame 10000000000 na tych 20 boxov, takze sa nic nezmeni v pocte aut- Cize iba zderstvo na domacich!!!!!! Preto som vravel pocet kariet musi plus minus suhlasit s poctom boxov. Napr na 20 boxov predat max 25 kariet. Nie 2500000000000000000
Ja do centra chodím často. Ak sa dá, bez auta, ak nie, tak si zaplatím parkovné. Odkedy sú automaty, kde sa dá za 0,50 € kúpiť 30 minút, tak mi to nerobí absolútne žiadny problém. SMS parkovné je tiež super ak povedzme idem niekomu na promóciu, dá sa na diaľku reaktivovať. Pokojne by takéto rezidenčné a nerezidenčné parkovanie s automatmi mohlo byť aj v širšom centre. Ak by 100 % čistého zisku investovalo mesto do MHD, boli by sme niekde inde.
Pekny den.
Zrejme majitelov aut nahnevam, pretoze osobne auta do centra mesta nepatria. Hlavne take, kde sedi len jeden clovek. Chybaju vsak zachytne parkoviska. Chodievam na zastavku Blumental, nepochopim preco jazdia po nej auta, ked ma sluzit ludom chodcom a MHD. Budu jazdit, pokial niekoho nezabiju. Lubi sa mi elektronicka tabula prichodu a odchodu spojov. Aspon na spolocnych zastavkach mala byt naistalovana. Nuz v nasom Kocurkove je to len prianie. Na Zabotovej nedokoncili znacenie parkovania, a konecne jazdia modre auta na kontrolu a rozdavaju papucky. Podla mna je registracia na adresu spravna, lebo mozu byt viaceri s rovnakym menom a priezviskom. Piseme tu, stazujeme sa a asi tym tazko nieco zmenime. Radsej ist na pivo do senku alebo moderne do pubu. Jozef
Ja som nehovoril o systeme jedno auto na obyvatela. Ja len hovorim ze viazat to na byt je nezmysel. Byt nema auto. Ludia maju auto.
Roznymi sposobmi je mozne byt rozdelit, hoci je pravda ze len priecka vacsinou nestaci. Kvoli inej veci som to zistoval uz davnejsie, bolo to dokonca uz v stadiu pripravy podkladov na stavebne povolenie. Keby platil navrhovany system, zrazu ta ista plocha, ti isti ludia by kvoli malej stavebnej a administrativnej zmene mohli mat o auto viac ako predtym. To je hlupost.
V tom prípade je zaujímavé, že po zavedení tohto systému sa vždy a všade dá zaparkovať. Áno, niekedy som neparkoval pred domom ale vo vedľajšej ulici ale považujem to za akceptovateľné.
JaSomTu