len tak offtopic, myslíte si že sa bude pokračovať v náteroch u ostatných T6 ako u 7911+7912 myslím si že tým T6 ten Kotas pristane najviac mohlo by to byť na viacerých ak nie na všetkých
Keďže v sekcii transport je mŕtvo, skúsim jednu otázku sem: V Dunajskej Strede fungovala pokladňa ZSSK aj predtým ako si niektoré skupiny cestujúcich mohli začať vybavovať preukazy na bezplatnú prepravu? Mne sa zdá, že bola. Aký to však má zmysel keď tam ZSSK osobnú dopravu neprevádzkuje?
Na území mesta môže. Keďže vodič na pokladni vidí počet predaných lístkov, tak pri "náhodnom" prevezení sa môže stať, že ťa vodič vysadí na Schengenskej, prip. priamo na hranici.
teda ak som spravne pochopil , aj na medzinarodnej linke na uzemi mesta BA plati standardna tarifa MHD. Takze ZTP cestujuci moze aj linkou 801 do/z Madarska cestovat na uzemi mesta BA bezplatne?
A ako ma osetrenu DPB situaciu, ked cestujuci, napr ZTP - teda bez listka by nevystupil na poslednej zastavke v ramci BA a "previezol" by sa do Rajky?
A to si vela ludi mysli, ake to tam je vsetko perfektne ? Fakt je dost tej spiny v elinach, mne osobne sa zdaju byt Porsche spinavsie ako stare kraksne...
Ešte doplním. Ja som mal na mysli keď som písal prvý príspevok na štvor dverové. Teraz som pozeral typ R 3.3 šesť dverová tam je výrobca uvedený, tebou spomínaný ADtranz, zasa (später Bombardier), SIEMENS tak neviem, hadať sa nebudem ?
Ak som sa pomýlil, v pohode. Vychádzal som s ich katalógu vozidiel,nie s Wikipedie a v popise je uvedené citujem po preložení. Výrobca: MAN,( später AEG),SIEMENS. Ešte viem čo znamená später ? No, niekde urobili súdruhovia z NDR chybu. A to nemci si väčšinou dávajú záležať čo napíšu do popisu vozidiel lebo do konca aj Mercedesy rozlišujú podľa toho ako sa volajú napr:prvá verzia MB O 530G Citaro, druhá MB O 530 G Facelift, tretia MB O 530 G Citaro C (2011), štvrtá MB O 530 G Citaro C2 ( 2012)zadná časť prispôsobená prednej. Inak ďakujem za opravu ?
Ano, ale ako som napisal ukazku 3 garzonky vs 3 miesta.... Uvedomujme si to, ze v BA je viac bytov ako parkovacich miest. Ako som tu uz X krat spominal, a to nie je situacia len zpred mojho domu, 196 bytov na 56 boxov. Preco by jeden byt mal zaberat 10 miest (lebo potrebuju kazdy chodit zvlast autom) a iny co ma len jedno auto nemal pravo parkovat pred domom?
Pokazena laminatka ci co to je - ktokolvek cokolvek povie, negujes. Ked napisem, ze pozadie imhd je cervene so schemou nejakej MHD, vynegujes ma zas?..... Nevravel som o 100% istote, ale o tom, ze jednoducho predavanim vacsieho mnozstva rezidencnych kariet nez je rezidentnych miest vedie iba k okradaniu domacich. Si predstav, keby si is zaplatil za vyhradene parkovne, a mesto preda to tvoje miesto este dalsim 10tim.... Budes si to platit? Rezidencna zona ma byt pridelena na byty v oblasti. Majitelia bytov si za smiesnu sumu zakupia kartu, pouziju ju do LUBOVOLNEHO SVOJHO prveho vozidla a s tym budu parkovat v zone. Ostatne parkovacie miesta budu s normalnym poplatkom (1€/hod), a v pripade ak chce niekto parkovat na rezidencnych boxoch, kupi karticku (napriklad pre svoje lubovolne druhe auto) za adekvatny poplatok. Tym donutis ludi aby v centre a sirsom centre parkovali s co najmensim poctom aut a najma vyuzivali MHD.
Avsak system, ktory chce zaviest mesto bude - tu vam z 30 boxov spravime 20 rezidecnych. Vsetci co ste doteraz si alebo zaplatte za to, ze budete aj tych 20 boxov smiet vyuzivat (tak ako doteraz) alebo si tlacte na 10tich. My tich kariet poredame 10000000000 na tych 20 boxov, takze sa nic nezmeni v pocte aut- Cize iba zderstvo na domacich!!!!!! Preto som vravel pocet kariet musi plus minus suhlasit s poctom boxov. Napr na 20 boxov predat max 25 kariet. Nie 2500000000000000000
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JaSomTu