Pred troma rokmi sa stala tá významná chvíľa, keď pre dezolátny stav električkovej trate na hl. stanicu prestali jazdiť električky. Aká je situácia dnes ? Vrchnú časť trate opravili a po spodnej (rovnako zdemolovanej ako pred troma rokmi) zarastenej a križujúcej zaparkované autá, sa za 9 dní ma jazdiť akoby sa nechumelilo... Voľby by mohli byť každý polrok aby sa veci pohýnali dopredu stále nie len každý štvrtý rok
Francúzsky Renault sa spojil s Ivecom a vytvorili Irisbus - druhého najväčšieho výrobcu autobusov v Európe po Mercedese. Neskôr Renault odpredal svoj podiel Ivecu, ktorý patrí pod koncern Fiat. Spolu ešte pohltili českú Karosu a získali ďalší z výrobných podnikov pre svoje autobusy. Dúfam, že som sa nepomýlil... ?
Zlatý SORdizajn. To ešte aj prototyp kĺbového SORu so šikmým čelom bol krajší ako toto čudo Raz darmo, v Solarise si na dizajn zaplatili asi niekoho s vyšším ako materskoškolským vzdelaním v oblasti dizajnu.
Mne prišiel tento nový facelift od Iveca ako krok späť. Keby sa na prednej maske aspoň pohrali s farbami tak by to ešte ušlo, ale takto jednofarebne to len zvýraznilo tie škaredé črty.
Nepáči sa mi. Na tej fotke to vyzerá skôr ako nejaký plastový hračkársky autobus. A ten veľký nápis IVECO vpredu úplne zabili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.