Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Som zvedavý, akú signalizáciu zatvárania dverí budú mať nové eliny. Neviete niekto? Pôjde o tú klasickú, alebo sa to unifikuje s ostatnými novododanými vozidlami a budú tam pípače (ako v Sorkách, novom Solarise....)
Reply on: S499.1023 #203551:
Viem, čo to je. Len je otázne, či to vedia aj iní, ktorí nemajú dôvod čítať starý zákon o dráhach, resp. český zákon o dráhách.
Reply on: AAA #203548:
Ale vo veci povolenia skúšobnej prevádzky je ním ministerstvo. A pojmy d.c. a d.r. síce zákon nepozná ale vieš, čo si pod tým predstaviť, však?
Reply on: matus7532 #203524:
Počas státia na hl.st. mal priamo od DÚ povolené kúriť. Najskôr si subjektívne pocity treba overiť. Ľudia zo ŽSR, čo tam boli, by si to nevšimli?
Reply on: volod #203547:
Nerozumel som ani slovo ☺ ☺

Pekná práca len na našom Dunaji je to viac komplikované a podstatne dlhšie
Reply on: S499.1023 #203544:
Pre ED je správnym orgánom aj ministerstvo, ale je ním aj VÚC. A pojmy celoštátne a regionálne dráhy zákon č. 513/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov nepozná.
http://iho.hu/hir/igy-toltak-be-a-szolnoki-hidat-a-helyere-141022

Ako v Maďarsku "vymenili" most za most, železničný cez rieku Tisza.
Reply on: fanatikmhd #203539:
V koľkých a ktorých mestách si takto sledoval uvádzanie električiek do prevádzky?
Reply on: mark178 #203538:
Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín? Amerikánsky?
Reply on: matus7532 #203524:
A len tak mimochodom - nie je to rovnaký úrad. Dráhovým správnym úradom pre dráhy električkové je priamo ministerstvo dopravy, pre dráhy celoštátne a regionálne je to Dopravný úrad.
Reply on: matus7532 #203523:
DPB kedysi vlastnil svoju "Plasserku", o kus väčšiu, bola pre ňu na Juráku aj postavená plechová búda. Tá je už neprevádzková?
Reply on: matus7532 #203524:
Len pre upresnenie, v čele predvádzacieho vlaku RegioJetu nebol TRAXX ale Siemens ES64F4, BR189 DB. Okrem toho, ako vieš, či RJ nepožiadal o výnimočné schválenie napájania vlakovej zbernice? Mmch., v rozhodnutí o povolení skúšobnej prevádzky nie je ani u jedného zo zmieňovaných rušňov NIČ o tom ,že by sa nesmel kúriť. Samozrejme, DÚ na priamy dotaz odpovedal, že schválenie je bez kúrenia.
Reply on: fanatikmhd #203539:
po vozovni to dala hneď od prvého kontaktu ? predpokladám že do štvrtka nejaké kilometre na BA koľajách ešte najazdí a na Štúra to bude iba krátka zastávka
Reply on: fanatikmhd #203539:
Na 100 percent fungovať nemusí, ale snáď si nemyslíš, že po nebude schopná ísť pár kilometrov dopredu alebo brzdiť. Zase netreba z toho robiť kozmickú loď, je to len električka. ?
Reply on: VLK #203537:
v ramci skúšok prosím, nerieši nikto. hýbať sa hýbe, to netvrdím že nie, avšak, ako dlho. Zatiaľ si nepamätám situáciu, kedy by nová električka v akomkoľvek meste prišla, a od prvého dotyku ptg s miestnou trolejou by fungovala na 100%.... Preto vravím, či riskovať toľkú možnú hanbu že sa dačo pototo po trase na štúra. Samozrejme jej nič také neprajem, bodaj by fungovala bezchybne....aspoň niečo....
Reply on: VLK #203537:
niektorí si myslia že električka je rovnaká ako tbus ... 😕 a to ma serie škodovka nepotrebuje trápne recenzie od slovenska na trolosory, eliny to je iná vec 🙂
Reply on: fanatikmhd #203517:
každá jazda v rámci procesu homologizácie je skúšobná (či už sa testujú rôzne skupiny komponentov alebo iba behajú predpísané kilometre), tak nerozumiem čo sa v tomto chce riešiť...
a skapať neskape, BA koľajnice už okúsila a hýbe sa sama
Reply on: gejza #203518:
Treba skôr dať podnet na BSK ako správny orgán vo veciach električkových dráh. Ale zas takáto jazda by DPB stála len od 1000 do 15 000 €.
Reply on: MatejBA #203526:
Aby ťa vo štvrtok neprekvapilo vyjadrenie PDB na mítingu, ja očakávam niečo ako:

"Nová bezbariérová električka po 3-dňovom zaškolovacom procese vodičov, nainštalovaní nefungujúcich označovačov a zdvíhacej plošiny bude uvedená do premávky na prívese, prioritne na linku 212, aby sme zvýhodnili hendikepovaných cestujúcich. Tí si však už teraz pochvaľujú klimatizáciu, kúrenie a príjemné osvetlenie interiéru." ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.