Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #200351:
napísal som, že dúfam, osobne som presvedčený, že je to najhoršia varianta, aká mohla nastať, ale s tým nikto z nás nič neurobí, je to jednoducho realita, pred ktorú nás Delfín a spol postavili ☠
Reply on: Mike #200350:
? Treba ešte dodať, že 14TrM sú oproti 14Tr10 poruchovejšie. V Bratislavských novinách sa písalo o 10 trolejbusoch, čo zostanú. Takže zjavne z kĺbov 6635-6638, prípadne 6604, 6621, 6624. Veď sú zase nejaké na ťažkej údržbe....
Reply on: Mike #200350:
Ja si stále myslím, že keď sa nové označovače plánujú len pre 7 trolejbusov, tak tu po dodávke opčných ŠkodaSORov žiadna 14/15Tr(M)-ka nezostane.

A na UA tiež nie sú odkázaný kupovať šroty práve z Bratislavy. ?
Reply on: trolejbus6207 #200341:
Hehe ty si aký optimista,že troloSORy dopadnú lepšie ? ja im dávam maximálne 5 rokov a polámu sa ako zápalky ?
Reply on: Petto #200349:
Novostavby 14TrM budú vyradené medzi prvými podľa kompetentného človeka. Totižto tie prvé (6304, 6263, 6293..) sú vraj oveľa v horšom stave ako viaceré 14Tr po GO, lebo sa na nich nerobila za celú dobu žiadna väčšia oprava. Prežiť majú možno tie najnovšie (2?3?4?) a 14Tr po GO v Zlíne.
Osobne si myslím žeby ešte veľmi dlho (alternatívne po odpredaju na Ukrajinu) mohli prežiť 15TrM 663x.
Reply on: skopi #200347:
Stavim sa tu s tebou o hocico, ze novostavby 14trM vydrzia dlhsie ako 30 Tr.
Reply on: skopi #200347:
Hlučnosť vozidla nemá nič spoločné s jeho stavom. 6639 je nechutný, viackrát zlomený vrak.
Reply on: trolejbus6207 #200341:
Ano, 25 Tr je nieco strasne, takisto ani 21 Tr nie je boh vie co, ale budme radi, ze vtedy tie peniaze neboli, lebo neviem si predstavit, ze by miesto 15 Tr(M) jazdili 25 Tr. Co sa tyka tych TrM novostavieb, niektore su v pohode, no teraz mam pocit, ze aj napriek novej konstrukcii hucia viac, ako najstarsie vozy 14 Tr, napr. 6230. A tie dve 15 TrM co DPB odkupil z Ceska, tie su nahodou celkom v poho. Obidve su dost tiche, aj ked 6639 uz dost hrkoce, ale predsalen jej rok vyroby je 1995, co je starsie ako najnovsie bratislavske 15 TrM. Tych 7 vozidiel, co za tych 12 rokov kupili ako nove, to im nevyslo absolutne a TroloSORy vyzeraju byt zatial OK. Uvidime, co s nimi stane za par rokov. Len aby tie 14 TrM nevydrzali dlhsie...
Reply on: trolejbus6207 #200341:
To mas samozrejme pravdu. Ono to je s tymi peniazmi take komplikovane, raz lepsie ked ich je vela, raz je lepsie ked ich je menej...
Reply on: Valec #200343:
aj ta naprava zrejme potom zabera 1,5 sedacky v interieri ?
Reply on: kecho #200339:
no ja mám informácie že 23.6 🙂
Reply on: Petto #200342:
Asi má len tie 1,5 sedačky 😃
Reply on: TeBeCe #200336:
to prisiel nejaky novy sirsi trolejbus ? ?
Reply on: Error 0x007 #200338:
myslím, že s týmto zhrnutím sa dá súhlasiť s jednou poznámkou - bez eurofondov by sa trolejbusy rútili do záhuby, tým nechcem povedať, že sa tie prachy nedali vynaložiť efektívnejšie, ale bez nich by bola situácia naozaj kritická - za posledných dvanásť rokov sa kúpilo SEDEM trolejbusov(nerátam novostavby zo skeletov a dve zgenerálkované 15Tr-ky), s ktorými sú obrovské problémy a na ktoré tu nenájde pomaly nikto dobrého slova, dúfam, že troloSOR-y dopadnú lepšie...
Reply on: kecho #200339:
este ani zmluva nie je zverejnena...
inak, taký OT
tá dúbravská výluka elín začína 21.6. ktorého roku, keď ešte nikde nie je nijaké relevantné info? ?
Reply on: TeBeCe #200334:
"Nákup 30 nových električiek a 80 trolejbusov"
-> Vozidla boli "vysutazene" cez pochybne tendre, tender na trolejbusy bolo treba kvoli diskriminacii opakovat

"Po 53 rokoch vraciame električku do Petržalky cez nový Starý most"
-> Je to velice nedorieseny projekt, na prvom mieste zase klasicky stali sukromne zaujmy (Estakada Artmedia) pred zaujmamy verejnymi (Estakada Bosakova), nedoriesena cyklisticka doprava, atd.

"Nová trolejbusová trať na Patrónke"
-> Poslali sme trolejbusy do zapchy

"Spustenie Bratislavskej integrovanej dopravy"
-> Tiez nedoriesene, okrem zjednotenej tarify ziadne dopravne zlepsenia, 1. etapa meskala 3 mesiace, 2. uz meska pol roka...

"Nová linka MHD z Hlavnej Stanice do Eurovei"
-> To je nahradna linka pre zrusenu elektrickovu linku 13, tak neviem preco sa tym chvali...

"Opravený električkový tunel pod hradom"
-> A hned nato sme kvoli obyvatelom ciernej stavby znizili prevadzkovu rychlost...

"Zrenovované podchody na Zochovej..."
-> A Ftacik sa tam zahral na velky vzor pre nasu mladez, ked tam "legalne" posprejoval steny...

...

Suhrn: Nechem vyzniet ako velky pesimista alebo clovek, ktory furt frfla na vsetko. Ale je to take typicky slovenske, ze sa nas pan primat(or) chvali sposobom "Hlavne ze sme nieco postavili". Pri tom vela projektov bolo nedotiahnutych alebo zlych, a dali sa urcite spravit lepsie. Chvalime sa ako podporujeme verejnu dopravu, ale koname presne naopak...
A treba aj poznamenat, ze bez nasich eurofondov, ktore mesto pazravo cuca, by sa väcsina tychto projektov neuskutocnila. Vsak mi potrebujeme aj na opravenie trolejoveho vedenia na Gastanovej eurofondy!
Ale mozno by bolo lepsie, keby mesto nemalo k dispozicii ojrofondy. Mozno by v tom pripade lepsie hospodarilo, a nestavalo nezmysli typu Estakada Artmedia...
Nanestastie asi velka cast oveciek bude verit vsetkym hore spomenutym vyrokom a nepozru sa, co sa naozaj za tm skryva...
Reply on: TeBeCe #200334:
Veľa pozitívnych reakcií tam nemá. Boľševik ostane boľševikom, môže sľubovať koľko chce a prekabáťovať sa hoci aj obdeň.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.