Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #200339:
este ani zmluva nie je zverejnena...
inak, taký OT
tá dúbravská výluka elín začína 21.6. ktorého roku, keď ešte nikde nie je nijaké relevantné info? ?
Reakcia na: TeBeCe #200334:
"Nákup 30 nových električiek a 80 trolejbusov"
-> Vozidla boli "vysutazene" cez pochybne tendre, tender na trolejbusy bolo treba kvoli diskriminacii opakovat

"Po 53 rokoch vraciame električku do Petržalky cez nový Starý most"
-> Je to velice nedorieseny projekt, na prvom mieste zase klasicky stali sukromne zaujmy (Estakada Artmedia) pred zaujmamy verejnymi (Estakada Bosakova), nedoriesena cyklisticka doprava, atd.

"Nová trolejbusová trať na Patrónke"
-> Poslali sme trolejbusy do zapchy

"Spustenie Bratislavskej integrovanej dopravy"
-> Tiez nedoriesene, okrem zjednotenej tarify ziadne dopravne zlepsenia, 1. etapa meskala 3 mesiace, 2. uz meska pol roka...

"Nová linka MHD z Hlavnej Stanice do Eurovei"
-> To je nahradna linka pre zrusenu elektrickovu linku 13, tak neviem preco sa tym chvali...

"Opravený električkový tunel pod hradom"
-> A hned nato sme kvoli obyvatelom ciernej stavby znizili prevadzkovu rychlost...

"Zrenovované podchody na Zochovej..."
-> A Ftacik sa tam zahral na velky vzor pre nasu mladez, ked tam "legalne" posprejoval steny...

...

Suhrn: Nechem vyzniet ako velky pesimista alebo clovek, ktory furt frfla na vsetko. Ale je to take typicky slovenske, ze sa nas pan primat(or) chvali sposobom "Hlavne ze sme nieco postavili". Pri tom vela projektov bolo nedotiahnutych alebo zlych, a dali sa urcite spravit lepsie. Chvalime sa ako podporujeme verejnu dopravu, ale koname presne naopak...
A treba aj poznamenat, ze bez nasich eurofondov, ktore mesto pazravo cuca, by sa väcsina tychto projektov neuskutocnila. Vsak mi potrebujeme aj na opravenie trolejoveho vedenia na Gastanovej eurofondy!
Ale mozno by bolo lepsie, keby mesto nemalo k dispozicii ojrofondy. Mozno by v tom pripade lepsie hospodarilo, a nestavalo nezmysli typu Estakada Artmedia...
Nanestastie asi velka cast oveciek bude verit vsetkym hore spomenutym vyrokom a nepozru sa, co sa naozaj za tm skryva...
Reakcia na: TeBeCe #200334:
Veľa pozitívnych reakcií tam nemá. Boľševik ostane boľševikom, môže sľubovať koľko chce a prekabáťovať sa hoci aj obdeň.
Reakcia na: TeBeCe #200302:
Zas až taký pesimistický by som tu nebol. Bude mať celkom dobrú prístup k Mágiopláži (Čo tipujete premenuje sa to na Viedenská električka - Magio pláž ? 😃 )
Mame novy CP L90. Cize vsetky spoje od SND, rusi sa hodinovy takt a cez vikendy pocas prazdnin uz nebude celodenne?
Reakcia na: diwi #200330:
Budúci rok ku 120tke 😉
Belfi zacne natacat kedy?

Ceske Budejovice, Dopravni podnik slavi 105 vyroci: https://www.youtube.com/watch?v=Tg26k6YH0Kw
Reakcia na: kecho #200326:
Tak je fakt, že rozchod 1.435 mm sa všeobecne nazýva normálnym ale keby som pochádzal z Košíc, tak by som sa vyvaroval používania výrazu "u nás sa jazdí po normálnych koľajách" - ak sú košické koľaje normálne, tak bratislavské sú LGV ? .
Reakcia na: KVKV #200325:
Kde je to "u vás"?
Reakcia na: mr.lenin #200299:
*****i@minv.sk? ? ?
Reakcia na: KVKV #200325:
"normálnych koľajách", "normálnom rozchode"??? vitajte pán 239,17 mm 😉
Reakcia na: TeBeCe #200323:
Nepoznám dopodrobna bratislavský vozový park (u nás sa jazdí na NORMÁLNYCH kolajách - normálnom rozchode 🙂 🙂 🙂 ), niečo som našiel v popisoch, zrejme teda jedna dvojica.

...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.
Dovolím si upozorniť len na drobný technický detail - u bratislavských T6A5 ani u 7301/02 sa nejedná o spriahadlo Scharfenberg ale o spriahadlo ESW (EinheitsStraßenbahnWagen), ktoré je napriek značnej vonkajšej podobe so Scharfenbergom úmyselne nekompatibilné (iný tvar kužeľa) - kvôli licenčným poplatkom v čase vzniku ESW.
Reakcia na: KVKV #200322:
Rovnako ako T6A5. A kolko dalsich suprav T3 na jeden zberac si nasiel?
V dnešnej galérii je snímok 7301-7302 na Radlinského, modernizované T3. Zadný voz je zo stiahnutým zberačom. Ako je na týchto vozoch riešený prenos trakč.napätia na zadný voz? Samost.káblom alebo kontaktom na spriahle Scharfenberg ? Nenašiel som fotku s detailom spojenia vozov. Je to tak na všetkých modernizovaných T3 ?
Reakcia na: Max #200316:
Mne tam nesedi ani ten "Magistrat", kedze (ne)oficialne to je Magoriat 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.