Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #200339:
este ani zmluva nie je zverejnena...
inak, taký OT
tá dúbravská výluka elín začína 21.6. ktorého roku, keď ešte nikde nie je nijaké relevantné info? ?
Reply on: TeBeCe #200334:
"Nákup 30 nových električiek a 80 trolejbusov"
-> Vozidla boli "vysutazene" cez pochybne tendre, tender na trolejbusy bolo treba kvoli diskriminacii opakovat

"Po 53 rokoch vraciame električku do Petržalky cez nový Starý most"
-> Je to velice nedorieseny projekt, na prvom mieste zase klasicky stali sukromne zaujmy (Estakada Artmedia) pred zaujmamy verejnymi (Estakada Bosakova), nedoriesena cyklisticka doprava, atd.

"Nová trolejbusová trať na Patrónke"
-> Poslali sme trolejbusy do zapchy

"Spustenie Bratislavskej integrovanej dopravy"
-> Tiez nedoriesene, okrem zjednotenej tarify ziadne dopravne zlepsenia, 1. etapa meskala 3 mesiace, 2. uz meska pol roka...

"Nová linka MHD z Hlavnej Stanice do Eurovei"
-> To je nahradna linka pre zrusenu elektrickovu linku 13, tak neviem preco sa tym chvali...

"Opravený električkový tunel pod hradom"
-> A hned nato sme kvoli obyvatelom ciernej stavby znizili prevadzkovu rychlost...

"Zrenovované podchody na Zochovej..."
-> A Ftacik sa tam zahral na velky vzor pre nasu mladez, ked tam "legalne" posprejoval steny...

...

Suhrn: Nechem vyzniet ako velky pesimista alebo clovek, ktory furt frfla na vsetko. Ale je to take typicky slovenske, ze sa nas pan primat(or) chvali sposobom "Hlavne ze sme nieco postavili". Pri tom vela projektov bolo nedotiahnutych alebo zlych, a dali sa urcite spravit lepsie. Chvalime sa ako podporujeme verejnu dopravu, ale koname presne naopak...
A treba aj poznamenat, ze bez nasich eurofondov, ktore mesto pazravo cuca, by sa väcsina tychto projektov neuskutocnila. Vsak mi potrebujeme aj na opravenie trolejoveho vedenia na Gastanovej eurofondy!
Ale mozno by bolo lepsie, keby mesto nemalo k dispozicii ojrofondy. Mozno by v tom pripade lepsie hospodarilo, a nestavalo nezmysli typu Estakada Artmedia...
Nanestastie asi velka cast oveciek bude verit vsetkym hore spomenutym vyrokom a nepozru sa, co sa naozaj za tm skryva...
Reply on: TeBeCe #200334:
Veľa pozitívnych reakcií tam nemá. Boľševik ostane boľševikom, môže sľubovať koľko chce a prekabáťovať sa hoci aj obdeň.
Reply on: TeBeCe #200302:
Zas až taký pesimistický by som tu nebol. Bude mať celkom dobrú prístup k Mágiopláži (Čo tipujete premenuje sa to na Viedenská električka - Magio pláž ? 😃 )
Mame novy CP L90. Cize vsetky spoje od SND, rusi sa hodinovy takt a cez vikendy pocas prazdnin uz nebude celodenne?
Reply on: diwi #200330:
Budúci rok ku 120tke 😉
Belfi zacne natacat kedy?

Ceske Budejovice, Dopravni podnik slavi 105 vyroci: https://www.youtube.com/watch?v=Tg26k6YH0Kw
Reply on: kecho #200326:
Tak je fakt, že rozchod 1.435 mm sa všeobecne nazýva normálnym ale keby som pochádzal z Košíc, tak by som sa vyvaroval používania výrazu "u nás sa jazdí po normálnych koľajách" - ak sú košické koľaje normálne, tak bratislavské sú LGV ? .
Reply on: KVKV #200325:
Kde je to "u vás"?
Reply on: mr.lenin #200299:
*****i@minv.sk? ? ?
Reply on: KVKV #200325:
"normálnych koľajách", "normálnom rozchode"??? vitajte pán 239,17 mm 😉
Reply on: TeBeCe #200323:
Nepoznám dopodrobna bratislavský vozový park (u nás sa jazdí na NORMÁLNYCH kolajách - normálnom rozchode 🙂 🙂 🙂 ), niečo som našiel v popisoch, zrejme teda jedna dvojica.

...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.
Dovolím si upozorniť len na drobný technický detail - u bratislavských T6A5 ani u 7301/02 sa nejedná o spriahadlo Scharfenberg ale o spriahadlo ESW (EinheitsStraßenbahnWagen), ktoré je napriek značnej vonkajšej podobe so Scharfenbergom úmyselne nekompatibilné (iný tvar kužeľa) - kvôli licenčným poplatkom v čase vzniku ESW.
Reply on: KVKV #200322:
Rovnako ako T6A5. A kolko dalsich suprav T3 na jeden zberac si nasiel?
V dnešnej galérii je snímok 7301-7302 na Radlinského, modernizované T3. Zadný voz je zo stiahnutým zberačom. Ako je na týchto vozoch riešený prenos trakč.napätia na zadný voz? Samost.káblom alebo kontaktom na spriahle Scharfenberg ? Nenašiel som fotku s detailom spojenia vozov. Je to tak na všetkých modernizovaných T3 ?
Reply on: Max #200316:
Mne tam nesedi ani ten "Magistrat", kedze (ne)oficialne to je Magoriat 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.