Zas až taký pesimistický by som tu nebol. Bude mať celkom dobrú prístup k Mágiopláži (Čo tipujete premenuje sa to na Viedenská električka - Magio pláž ? )
Tak je fakt, že rozchod 1.435 mm sa všeobecne nazýva normálnym ale keby som pochádzal z Košíc, tak by som sa vyvaroval používania výrazu "u nás sa jazdí po normálnych koľajách" - ak sú košické koľaje normálne, tak bratislavské sú LGV ? .
Nepoznám dopodrobna bratislavský vozový park (u nás sa jazdí na NORMÁLNYCH kolajách - normálnom rozchode ), niečo som našiel v popisoch, zrejme teda jedna dvojica.
...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.
Dovolím si upozorniť len na drobný technický detail - u bratislavských T6A5 ani u 7301/02 sa nejedná o spriahadlo Scharfenberg ale o spriahadlo ESW (EinheitsStraßenbahnWagen), ktoré je napriek značnej vonkajšej podobe so Scharfenbergom úmyselne nekompatibilné (iný tvar kužeľa) - kvôli licenčným poplatkom v čase vzniku ESW.
V dnešnej galérii je snímok 7301-7302 na Radlinského, modernizované T3. Zadný voz je zo stiahnutým zberačom. Ako je na týchto vozoch riešený prenos trakč.napätia na zadný voz? Samost.káblom alebo kontaktom na spriahle Scharfenberg ? Nenašiel som fotku s detailom spojenia vozov. Je to tak na všetkých modernizovaných T3 ?
Dnes do Brna přijela také druhá a zároveň poslední z odkoupených českobudějovických 21Tr. V ČB měla číslo 47, v Brně dostane 3060. A když už mluvíme o ojetých 21Tr, vše nasvědčuje tomu, že DPMB odkoupí v nejbližší době i jedinou 21Tr bratislavského dopravního podniku. Prý je "jako nová", protože většinu své existence je odstavená ve vozovně. Takže se máme na co těšit
KVKV
...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.