myslím, že s týmto zhrnutím sa dá súhlasiť s jednou poznámkou - bez eurofondov by sa trolejbusy rútili do záhuby, tým nechcem povedať, že sa tie prachy nedali vynaložiť efektívnejšie, ale bez nich by bola situácia naozaj kritická - za posledných dvanásť rokov sa kúpilo SEDEM trolejbusov(nerátam novostavby zo skeletov a dve zgenerálkované 15Tr-ky), s ktorými sú obrovské problémy a na ktoré tu nenájde pomaly nikto dobrého slova, dúfam, že troloSOR-y dopadnú lepšie...
"Nákup 30 nových električiek a 80 trolejbusov"
-> Vozidla boli "vysutazene" cez pochybne tendre, tender na trolejbusy bolo treba kvoli diskriminacii opakovat
"Po 53 rokoch vraciame električku do Petržalky cez nový Starý most"
-> Je to velice nedorieseny projekt, na prvom mieste zase klasicky stali sukromne zaujmy (Estakada Artmedia) pred zaujmamy verejnymi (Estakada Bosakova), nedoriesena cyklisticka doprava, atd.
"Nová trolejbusová trať na Patrónke"
-> Poslali sme trolejbusy do zapchy
"Spustenie Bratislavskej integrovanej dopravy"
-> Tiez nedoriesene, okrem zjednotenej tarify ziadne dopravne zlepsenia, 1. etapa meskala 3 mesiace, 2. uz meska pol roka...
"Nová linka MHD z Hlavnej Stanice do Eurovei"
-> To je nahradna linka pre zrusenu elektrickovu linku 13, tak neviem preco sa tym chvali...
"Opravený električkový tunel pod hradom"
-> A hned nato sme kvoli obyvatelom ciernej stavby znizili prevadzkovu rychlost...
"Zrenovované podchody na Zochovej..."
-> A Ftacik sa tam zahral na velky vzor pre nasu mladez, ked tam "legalne" posprejoval steny...
...
Suhrn: Nechem vyzniet ako velky pesimista alebo clovek, ktory furt frfla na vsetko. Ale je to take typicky slovenske, ze sa nas pan primat(or) chvali sposobom "Hlavne ze sme nieco postavili". Pri tom vela projektov bolo nedotiahnutych alebo zlych, a dali sa urcite spravit lepsie. Chvalime sa ako podporujeme verejnu dopravu, ale koname presne naopak...
A treba aj poznamenat, ze bez nasich eurofondov, ktore mesto pazravo cuca, by sa väcsina tychto projektov neuskutocnila. Vsak mi potrebujeme aj na opravenie trolejoveho vedenia na Gastanovej eurofondy!
Ale mozno by bolo lepsie, keby mesto nemalo k dispozicii ojrofondy. Mozno by v tom pripade lepsie hospodarilo, a nestavalo nezmysli typu Estakada Artmedia...
Nanestastie asi velka cast oveciek bude verit vsetkym hore spomenutym vyrokom a nepozru sa, co sa naozaj za tm skryva...
Zas až taký pesimistický by som tu nebol. Bude mať celkom dobrú prístup k Mágiopláži (Čo tipujete premenuje sa to na Viedenská električka - Magio pláž ? )
Tak je fakt, že rozchod 1.435 mm sa všeobecne nazýva normálnym ale keby som pochádzal z Košíc, tak by som sa vyvaroval používania výrazu "u nás sa jazdí po normálnych koľajách" - ak sú košické koľaje normálne, tak bratislavské sú LGV ? .
Nepoznám dopodrobna bratislavský vozový park (u nás sa jazdí na NORMÁLNYCH kolajách - normálnom rozchode ), niečo som našiel v popisoch, zrejme teda jedna dvojica.
...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.