Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #200302:
Zas až taký pesimistický by som tu nebol. Bude mať celkom dobrú prístup k Mágiopláži (Čo tipujete premenuje sa to na Viedenská električka - Magio pláž ? 😃 )
Mame novy CP L90. Cize vsetky spoje od SND, rusi sa hodinovy takt a cez vikendy pocas prazdnin uz nebude celodenne?
Reakcia na: diwi #200330:
Budúci rok ku 120tke 😉
Belfi zacne natacat kedy?

Ceske Budejovice, Dopravni podnik slavi 105 vyroci: https://www.youtube.com/watch?v=Tg26k6YH0Kw
Reakcia na: kecho #200326:
Tak je fakt, že rozchod 1.435 mm sa všeobecne nazýva normálnym ale keby som pochádzal z Košíc, tak by som sa vyvaroval používania výrazu "u nás sa jazdí po normálnych koľajách" - ak sú košické koľaje normálne, tak bratislavské sú LGV ? .
Reakcia na: KVKV #200325:
Kde je to "u vás"?
Reakcia na: mr.lenin #200299:
*****i@minv.sk? ? ?
Reakcia na: KVKV #200325:
"normálnych koľajách", "normálnom rozchode"??? vitajte pán 239,17 mm 😉
Reakcia na: TeBeCe #200323:
Nepoznám dopodrobna bratislavský vozový park (u nás sa jazdí na NORMÁLNYCH kolajách - normálnom rozchode 🙂 🙂 🙂 ), niečo som našiel v popisoch, zrejme teda jedna dvojica.

...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.
Dovolím si upozorniť len na drobný technický detail - u bratislavských T6A5 ani u 7301/02 sa nejedná o spriahadlo Scharfenberg ale o spriahadlo ESW (EinheitsStraßenbahnWagen), ktoré je napriek značnej vonkajšej podobe so Scharfenbergom úmyselne nekompatibilné (iný tvar kužeľa) - kvôli licenčným poplatkom v čase vzniku ESW.
Reakcia na: KVKV #200322:
Rovnako ako T6A5. A kolko dalsich suprav T3 na jeden zberac si nasiel?
V dnešnej galérii je snímok 7301-7302 na Radlinského, modernizované T3. Zadný voz je zo stiahnutým zberačom. Ako je na týchto vozoch riešený prenos trakč.napätia na zadný voz? Samost.káblom alebo kontaktom na spriahle Scharfenberg ? Nenašiel som fotku s detailom spojenia vozov. Je to tak na všetkých modernizovaných T3 ?
Reakcia na: Max #200316:
Mne tam nesedi ani ten "Magistrat", kedze (ne)oficialne to je Magoriat 🙂
Slovensko proste patrí na Balkán. Keď Boh rozdával národom štáty, tak si pomýlil Slovákov s Rumunmi.
Reakcia na: Mike #200318:
Už ju aj boli z Brna obzrieť.
Dnes do Brna přijela také druhá a zároveň poslední z odkoupených českobudějovických 21Tr. V ČB měla číslo 47, v Brně dostane 3060. A když už mluvíme o ojetých 21Tr, vše nasvědčuje tomu, že DPMB odkoupí v nejbližší době i jedinou 21Tr bratislavského dopravního podniku. Prý je "jako nová", protože většinu své existence je odstavená ve vozovně. Takže se máme na co těšit
Reakcia na: S499.1023 #200313:
Podľa toho plánu, čo je zverejnený aj na imhd, hlavná ostáva priamo po Radlinského. Len si nejaký úradníček pretlačil dva pruhy.
Reakcia na: kecho #200311:
Vo vete "magistrát usilovne pracuje" mi nesedia slová ako "usilovne" a "pracuje" ?

ad #200312 - tak toto fakt nemá chybu! Ktovie, či to nakreslili presne podľa projektovej dokumentácie... ak áno, tak potom no comment ?
Reakcia na: mrkvakj #200314:
SOR TNB 12 je označenie karosérie pre 30 Tr... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.