Zas až taký pesimistický by som tu nebol. Bude mať celkom dobrú prístup k Mágiopláži (Čo tipujete premenuje sa to na Viedenská električka - Magio pláž ? )
Tak je fakt, že rozchod 1.435 mm sa všeobecne nazýva normálnym ale keby som pochádzal z Košíc, tak by som sa vyvaroval používania výrazu "u nás sa jazdí po normálnych koľajách" - ak sú košické koľaje normálne, tak bratislavské sú LGV ? .
Nepoznám dopodrobna bratislavský vozový park (u nás sa jazdí na NORMÁLNYCH kolajách - normálnom rozchode ), niečo som našiel v popisoch, zrejme teda jedna dvojica.
...ano, správne ESW ,v podstate modifikovaný scharfenberg.
Dovolím si upozorniť len na drobný technický detail - u bratislavských T6A5 ani u 7301/02 sa nejedná o spriahadlo Scharfenberg ale o spriahadlo ESW (EinheitsStraßenbahnWagen), ktoré je napriek značnej vonkajšej podobe so Scharfenbergom úmyselne nekompatibilné (iný tvar kužeľa) - kvôli licenčným poplatkom v čase vzniku ESW.
V dnešnej galérii je snímok 7301-7302 na Radlinského, modernizované T3. Zadný voz je zo stiahnutým zberačom. Ako je na týchto vozoch riešený prenos trakč.napätia na zadný voz? Samost.káblom alebo kontaktom na spriahle Scharfenberg ? Nenašiel som fotku s detailom spojenia vozov. Je to tak na všetkých modernizovaných T3 ?
Dnes do Brna přijela také druhá a zároveň poslední z odkoupených českobudějovických 21Tr. V ČB měla číslo 47, v Brně dostane 3060. A když už mluvíme o ojetých 21Tr, vše nasvědčuje tomu, že DPMB odkoupí v nejbližší době i jedinou 21Tr bratislavského dopravního podniku. Prý je "jako nová", protože většinu své existence je odstavená ve vozovně. Takže se máme na co těšit
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer