Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter6607 #200358:
Čo to vlastne spôsobuje? V 6624 som si to nevšimol, ale robí to väčšina 15 TrM.
Reply on: S499.1023 #200355:
Uvedomuješ si, koľko trolejbusových prevádzok na Ukrajine je a koľko z nich má ešte tridsaťročné ZiU bez GO? Prečo potom asi kupovali 15Tr03 zo Zlína?
Reply on: skopi #200357:
Viem načo narážaš, nerobí to motor a nedá sa to vydržať. 6633 so 6634 sú extrém, potom to robia 6620, 6621, 6624, 6626, 6627, 6629, 6636 a 6637. Som rád, že si to postrehol a myslím, že sa treba sťažovať.
Reply on: Peter6607 #200348:
Nesprávne som sa vyjadril, pri TrM som narážal na hlučnosť konštrukcie, pri 6639 som narážal na to, že voz síce hrkoce, ale má tichý motor a že tak nereve, ako niektoré TrM, ako 6634. Nehovorím, že 6639 je v dobrom stave, opak vidieť hneď na prvý pohľad...
Reply on: Valec #200352:
ja som počul úplne inú variantu od niekoho, kto do toho dosť vidí, nechám sa prekvapiť, či sa to potvrdí...
Reply on: Mike #200350:
Prečo by Ukrajina kupovala olietané 15TrM, keď majú LAZ a Bohdan?
Reply on: roman2 #200351:
napísal som, že dúfam, osobne som presvedčený, že je to najhoršia varianta, aká mohla nastať, ale s tým nikto z nás nič neurobí, je to jednoducho realita, pred ktorú nás Delfín a spol postavili ☠
Reply on: Mike #200350:
? Treba ešte dodať, že 14TrM sú oproti 14Tr10 poruchovejšie. V Bratislavských novinách sa písalo o 10 trolejbusoch, čo zostanú. Takže zjavne z kĺbov 6635-6638, prípadne 6604, 6621, 6624. Veď sú zase nejaké na ťažkej údržbe....
Reply on: Mike #200350:
Ja si stále myslím, že keď sa nové označovače plánujú len pre 7 trolejbusov, tak tu po dodávke opčných ŠkodaSORov žiadna 14/15Tr(M)-ka nezostane.

A na UA tiež nie sú odkázaný kupovať šroty práve z Bratislavy. ?
Reply on: trolejbus6207 #200341:
Hehe ty si aký optimista,že troloSORy dopadnú lepšie ? ja im dávam maximálne 5 rokov a polámu sa ako zápalky ?
Reply on: Petto #200349:
Novostavby 14TrM budú vyradené medzi prvými podľa kompetentného človeka. Totižto tie prvé (6304, 6263, 6293..) sú vraj oveľa v horšom stave ako viaceré 14Tr po GO, lebo sa na nich nerobila za celú dobu žiadna väčšia oprava. Prežiť majú možno tie najnovšie (2?3?4?) a 14Tr po GO v Zlíne.
Osobne si myslím žeby ešte veľmi dlho (alternatívne po odpredaju na Ukrajinu) mohli prežiť 15TrM 663x.
Reply on: skopi #200347:
Stavim sa tu s tebou o hocico, ze novostavby 14trM vydrzia dlhsie ako 30 Tr.
Reply on: skopi #200347:
Hlučnosť vozidla nemá nič spoločné s jeho stavom. 6639 je nechutný, viackrát zlomený vrak.
Reply on: trolejbus6207 #200341:
Ano, 25 Tr je nieco strasne, takisto ani 21 Tr nie je boh vie co, ale budme radi, ze vtedy tie peniaze neboli, lebo neviem si predstavit, ze by miesto 15 Tr(M) jazdili 25 Tr. Co sa tyka tych TrM novostavieb, niektore su v pohode, no teraz mam pocit, ze aj napriek novej konstrukcii hucia viac, ako najstarsie vozy 14 Tr, napr. 6230. A tie dve 15 TrM co DPB odkupil z Ceska, tie su nahodou celkom v poho. Obidve su dost tiche, aj ked 6639 uz dost hrkoce, ale predsalen jej rok vyroby je 1995, co je starsie ako najnovsie bratislavske 15 TrM. Tych 7 vozidiel, co za tych 12 rokov kupili ako nove, to im nevyslo absolutne a TroloSORy vyzeraju byt zatial OK. Uvidime, co s nimi stane za par rokov. Len aby tie 14 TrM nevydrzali dlhsie...
Reply on: trolejbus6207 #200341:
To mas samozrejme pravdu. Ono to je s tymi peniazmi take komplikovane, raz lepsie ked ich je vela, raz je lepsie ked ich je menej...
Reply on: Valec #200343:
aj ta naprava zrejme potom zabera 1,5 sedacky v interieri ?
Reply on: kecho #200339:
no ja mám informácie že 23.6 🙂
Reply on: Petto #200342:
Asi má len tie 1,5 sedačky 😃
Reply on: TeBeCe #200336:
to prisiel nejaky novy sirsi trolejbus ? ?
Reply on: Error 0x007 #200338:
myslím, že s týmto zhrnutím sa dá súhlasiť s jednou poznámkou - bez eurofondov by sa trolejbusy rútili do záhuby, tým nechcem povedať, že sa tie prachy nedali vynaložiť efektívnejšie, ale bez nich by bola situácia naozaj kritická - za posledných dvanásť rokov sa kúpilo SEDEM trolejbusov(nerátam novostavby zo skeletov a dve zgenerálkované 15Tr-ky), s ktorými sú obrovské problémy a na ktoré tu nenájde pomaly nikto dobrého slova, dúfam, že troloSOR-y dopadnú lepšie...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.