mám jednu veľmi neobvyklú otázku. Doma mám fotky Bratislavských električiek z 90. rokov. Keby som sem chcel dať naskenovanú fotku električky kde sú okraje čierne tak dali by to sem alebo nie?
Veď presne, ideálnou rýchlosťou idú na BN10,5...
a hlavne zbožňujem tých ľudí čo dojdú vonku k dopytu a tie dvere na B9,5 sa musia predsa najskôr zosunúť a až potom otvoriť-ale nie, ľudia ten gombík stláčajú jako keby sa nehýbali ?
Stále nechápem, čo na tých pomalých dverách všetkým vadí... Na Sorkách 4221-4240 sa pozri, ako vyzerajú dvere, ktoré sa hýbu rýchlo, a trieskajú, totálne rozmrdané, humus, fúj ☠
Boze ludia, ak nemusite, necestuje linkou 66. tie sor-ky od 3501-3515 nemaju este automat co vyrazne spomaluje jazdu.. inak pocas toho, co sa dvere otvoria si stihnete urobit kavu a za cas kym sa zavru si stihnete oholit nohy. Navyse aj ked ide nejaka nova z radov 34-- tak nech robi co robi, ma vzdy minimalne 2 minuty meskania na Trhovisku, na Krasnej uz 5. minule vrchol, ked 3519 tusim zastala na zastavke Mierova a neslo jej uz chudere ani nastartovat. skoda. Mohli by sme tam dat uz novsie autobusy. aspon tie z radov 3520´.
Cestujuci na tej 43 by sa ti podakovali, ona sa vie velmi dobre naplnit... a mimochodom jazdi do oblasti kde ma IAD cez vikendy zakaz vjazdu, preto je psiou povinnostou mesta tam zabezpecovat kapacitne postacujucu MHD.
Urcite nepotrebujeme dalsie dlzky vozidiel, skor naopak, chcelo by to mat iba jednu kategoriu midibusov (do 10m) a na tie vytazenejsie linky (20, 30, 51, 53, 56, 66...) opat vratit sola. Ostatne, 10,5 metrove SORky nahradili bezne vozy casto bez zmeny intervalu.
Dnes, približne medzi 19:00 a 21:00 stála pri DK Zrkadlový háj Škoda14Tr #6226, ako reklamný pútač na koncert skupiny Trolleyboys. Výťažok z dobrovoľného vstupného na koncert má putovať do zbierky za záchranu Sanosu.
Ospravedlňte prosím kvalitu fotografií, nebol som patrične šotoušky vybanevý - tak aspoň mobil. ?
kecho