Keby to tak malo aspoň malé RÁBY, tie nie sú tak náročné na údržbu. Spolieham sa na to, že DPB tieto vozidlá bude nasadzovať len na krátke poradia v prípade núdze - neviem, ako sa bude platiť za prenájom.
Odtrhnuty vozen sa samozrejme pri roztrhnuti supravy sam zastavi.
ach ta pamat, teraz sa mi vybavuju dalsie detaily. v tomto pripade neslo o klasicke roztrhnutie, ale to tusim vodic mal nejaku poruchu a chcel elektricky rozpojit vozy, omylom ich vsak rozpojil aj mechanicky, preto si nevsimol ked odisiel, ze mu druhy vagon chyba.
V Dúbravke a Karlovej Vsi kvôil kopcovitému teŕenu hrozí v takomto prípade tragédia pre cestujúcich v 2. vozni? Majú vlastne električkové vozne záchrannú brzdu a fungovala by aj v takomto prípade?
Odpredane pre 4RAIL vidim aj nejake 14 Trky, cize aj tych sa asi dockame. Stále som však veril, ze sa radsej na par mesiacov radsej prenajmu viacere busy za lacnejsie.
Hlučnosť trolejbusov závisí od dodávateľov jednotlivých dielcov, napríklad 6267 je tichšia, ako SORka. Zlá údržba koľajníc bude aj na nových tratiach, hučať to bude vždy, aj keď tu budú nové vozy.