Podľa tu dostupných informácií linka 104 premávala max. 12x za hodinu v čase, keď do Dúbravky ešte ani električky nejazdili (1980). V roku 1990 (ešte po Dunajskú) mala max. 8 spojov za hod v špičke, po predĺžení do Petržalky premávala už len v špičke v 10 min. intervale v preklade s L27, ktorá v tom čase mala tiež 10 (a 12 v sedle).
Po zriadení L83 (a teda de facto zlúčení 27 a 104 do jednej linky) mala táto v rannej špičkovej hodine interval 4 minúty (za to v sedle 14), takže zrejme si to mýliš s týmto. ?
Neviem to z istotou či premávala v 4 min. intervale ale keď sa preradila L104 do Petržalky chodila 13 krát za hodinu v špičke čo ja si pamätám. Nemám už o tom dôkaz lebo jej cestovný poriadok som mal ako pamiatku ale vyhodil som ho už a aj som s ňou cestoval do školy,takže viem. ?
? Ja,ja,ja a ešte raz jenom já....
Už niekoľko dní tu čítam bludy až ma hlava bolí...
Nepochopil si zlúčenie 34+84 a ver či nie veľa ľudom to len pomohlo a ja to vítam zatiaľ ako jediné riešenie pre linku 83...Som rodený Petržalčan bývam tu už 35 rokov,rodičia o rok skôr +-
a za tie roky už pobrali hodne liniek z lokalít Technopol,Nám.Hraničiarov a Lachova ale zvykol som si!
Jedine čo by som ešte uvítal je predĺženie linky 87 k Dostihovej Dráhe lebo sa zbytočne vyhodili peniaze na vybudovanie zastávky Starohájska, prípadne pre iný spoj.
Po druhé, ja, asi nepatrím k tým čo podpísovali petíciu voči štorprúdovke Jantárová cesta lebo som hlavne za to aby sa konečne upravili dve cesty s pohľadu vodičov a za tie roky sa s nimi nič neurobilo. Ide o esíčka Technopol-Pajštúnska a Nám.Hraničiarov-Jungmannova.Samozrejme, súhlasím aby sa vytvorili Parky ale ja mám pocit že, vy ste tý z tej ulice, čo majú psíkov a myslia si,že nebudú mať kde venčiť svojich miláčikov a hovná kto bude po vás zbierať? Videl som reláciu kde sa ľudia sťažovali ale hlavne,že na vodítku mali psov.Ďalej vraveli,že to je oddychová zóna,že to ľudia využívajú na rekreáciu...Popri ramene,tesne u vody áno ale tam kde má byť električka či cesta tak jedine bezdomovci a výrastkovia...ende
Horná Štubňa obec je zastávka. Z akých už len dopravných dôvodov tam môže stáť? V skutočnosti tam ten vlak stojí preto, že v danom úseku je prevádzkovaný v takte so Zr vlakmi, ktoré v danú hodinu nahrádza.
Len si zabudol doplniť že účelová bola pod číslom 120 iba v dobe ,keď chodila L83 ex 104 do Ovsišta v 4 min.int. v špičke.
Prázdna od SAV do Petržalky L84 rozhodne nechodila a ani nechodí.
Zlucenim 34 a 84 do 1 linky s cislom 84. A pokial sa nemylim, na oboch linkach byvalo po 8 poradi (tj 8+8 vozov za cely den), teraz ich je 12 tusim (cize 12 vozov za den)
Sleduješ vôbec kam ráno smerujú najviac preťažené dopravné prúdy? Smerom von z centra som ráno zápchu napr. na Gagarinovej,Račianskej,Vajnorskej,Rožnavskej ešte nezažil. Stačí ti to takto ?
v princípe s tým skracovaním 83 po Dostihovú a zrušením 94 nejaký zásadný problém nemám. V skutočnosti ho de facto využívam. Smerom do mesta idem prvým autobusom (zväčša skôr príde 95) na Vlastenecké nám. a odtiaľ tým, čo ide ako prvé ďalej (88, 84, 83, resp. 92). V opacnom smere vlastne tiez. Takze pre mna osobne by to az taky rozdiel nebol. moje skusenosti tiez hovoria, ze 83 byva plnsia a vytazenejsia ako 84, ktorá býva zväčša od SAV do Petržalky skoro prázdna. Len hovorim, ze zmysluplnejsie a racionalnejsie je ponechat 83, lebo v Petrzalke obsluzi viacej ludi ako 84 a ide k vyznamnejsiemu cielu.
84 sa dakedy zriadila ako ucelova posiova studentska linka, ktorá jazdila ako expresný spoj od Ekonomickej univerzity na Pražskú, kde sú internáty EU.
Určenie grafikonu však treba robiť tak ako sa patrí a to určite nebudem babrať niekomu do remesla. Povedal som len svoju skúsenosť a názor. Možno sú aj lepšie rozloženia.
P.S. Roberto - môžeš pls. vysvetliť bližšie ako sa ušetrili 4 busy zriadením 84? Ď.
david1