Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #194578:
Tak to je v poriadku, bola iba druhá v poradí
Reply on: Ámos #194575:
Každá nemusí zastaviť pri označníku! Iba vtedy musí znova zastaviť ak je tretia v poradí. Súprava sa počíta za jeden vlak.
Reply on: Mike #194576:
no bola na L2 a stala za L5 cize za supravou.
Reply on: mr.lenin #194574:
Vdaka, toto uz dava zmysel.
Reply on: Ámos #194575:
Malo by platiť to isté ako u autobusov: čiže tretia a ďalšia už musí opätovne. 7118 je K2S, ak stála za sólom alebo inou K2S, tak nemusí. Ak stála za súpravou, bola tretia a teda musí.
Chcem sa spytat, pravidlo pre elektricky, ze kazda musi zastavit pri oznacniku, ked pridu na zastavku naraz uz neplati?
Lebo ak plati, tak na florianskom na to vodici pekne seru. Napr. vcera okolo 10.00 - 7118.
Reply on: david1 #194573:
Ide o to, ze keby neparny Zr, Ex Hornu Stubnu obec prechodil, tak by o tie dve-tri minuty ZBYTOCNE dlhsie postal v Harmatanci jaskyni, kde pravidelne krizuje s protiiducimi Zr, Ex. Tot vsio
Reply on: 810zssk #194570:
Ved som ti písal ,že nie tam ,ale vo výhybni,kde by čakal .Takto pobytuje v Hornej Štubni a cez výhybnu už ide bez zastavenia. Čo je na tom také ťažké pochopiť.Takto to bolo vysvetlené. Presne preto ,že má asi tie isté križovania ako Os. Podobne to majú EC vo Váci ,kde je už v prevádzke iba jedna kolaj.
Reply on: david1 #194560:
Jednokoľajka tam je, to máš pravdu.
A terazky by si nám nechcel popísať technológiu takého križovania v jednokoľanej zastávke na šírej trati?Aby sme sa i my, čo sme ešte vlak nikdy nevideli mohli priučiť a získať nejakú predstavu o tom, ako to funguje...
Reply on: 810zssk #194570:
Že na takéto nezmysly vôbec reaguješ...
Samozrejme, že to je zastávka na šírej (JEDNOKOĽAJNEJ) trati a preto tam nič s ničím križovať nemôže. Teda môže, len potom bude treba pomocné nehodové prostriedky a asi aj veľa sanitiek.
Pobyt z dopravných dôvodov v zastávke, ktorá súčasne nie je dopravňou je tiež len nejaký šotomýtus, nemá opodstatnenie. Zastavovanie tam je "do taktu" so Zr.
Najbližšie možné miesta na križovanie sú Čremošné a Odb. Dolná Štubňa.
Reply on: david1 #194567:
Ja len nechapem ako sa moze vykrizovat v zastavke s jednou kolajou 🙂 podla mna tam stoji proste preto ze tam stoja Zr.
Inak ako je to s tými trvalými opatreniami k ETM? Lebo bus pruh a ani víkendovo neprejazdnú Štefánikovu nevidím. Bude to vôbec?
Reply on: Valec #194558:
Môže byť asi sa naozaj mýlim,ďík ?
Reply on: 810zssk #194563:
Čítal som to na niektorom fanwebe železníc ,keď začali rozpitvávať zastavovanie ,kvôli poslancovi Smeru. Bolo vysvetlené že radšej ho nechali stáť v stanici ako vo výhybni mimo nej.
Reply on: Salomon #194564:
Pravdu máš. Tiež sa mi zdalo že ešte bolo medzi nimi jedno číslovanie.Každopádne L120 chodila dookola cez Bajkalskú a Šancovú.
Reply on: Marek1978 #194554:
A Ovsište potrebuje úsek Ovsište-Jungmanova s intervalom 4 min.? Na Ovsište sa nenapájajú žiadne linky zato k Nám. Hraničiarov ide 88 a 95 a k Hrobákovej 68 a 96
A je blbosť že Ovsište má interval 4 a prestupná časť 8
Reply on: david1 #194548:
Trošku ťa opravím...
Nie je náhodou 84 ex 67,či sa mýlim?
Reply on: david1 #194560:
Osobne som tam nebol, takze sa nechcem hadat, ale vlakov.niet tvrdi ze tam je len jedna dopravna kolaj, teda netusim ako sa tam moze ten vlak vyhybat.
Reply on: Marek1978 #194556:
je tu aj CP z tej doby. Kto chce si ho aj nájde. Bolo to po zrušení expresov v Dúbravke a zriadení novej L83 do Ovsišta a skrátenej L34 po Vazovovu zo špičkovým int.4 min. ako kapacitná náhrada za 104,105,106

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.