je tu aj CP z tej doby. Kto chce si ho aj nájde. Bolo to po zrušení expresov v Dúbravke a zriadení novej L83 do Ovsišta a skrátenej L34 po Vazovovu zo špičkovým int.4 min. ako kapacitná náhrada za 104,105,106
Podľa tu dostupných informácií linka 104 premávala max. 12x za hodinu v čase, keď do Dúbravky ešte ani električky nejazdili (1980). V roku 1990 (ešte po Dunajskú) mala max. 8 spojov za hod v špičke, po predĺžení do Petržalky premávala už len v špičke v 10 min. intervale v preklade s L27, ktorá v tom čase mala tiež 10 (a 12 v sedle).
Po zriadení L83 (a teda de facto zlúčení 27 a 104 do jednej linky) mala táto v rannej špičkovej hodine interval 4 minúty (za to v sedle 14), takže zrejme si to mýliš s týmto. ?
Neviem to z istotou či premávala v 4 min. intervale ale keď sa preradila L104 do Petržalky chodila 13 krát za hodinu v špičke čo ja si pamätám. Nemám už o tom dôkaz lebo jej cestovný poriadok som mal ako pamiatku ale vyhodil som ho už a aj som s ňou cestoval do školy,takže viem. ?
? Ja,ja,ja a ešte raz jenom já....
Už niekoľko dní tu čítam bludy až ma hlava bolí...
Nepochopil si zlúčenie 34+84 a ver či nie veľa ľudom to len pomohlo a ja to vítam zatiaľ ako jediné riešenie pre linku 83...Som rodený Petržalčan bývam tu už 35 rokov,rodičia o rok skôr +-
a za tie roky už pobrali hodne liniek z lokalít Technopol,Nám.Hraničiarov a Lachova ale zvykol som si!
Jedine čo by som ešte uvítal je predĺženie linky 87 k Dostihovej Dráhe lebo sa zbytočne vyhodili peniaze na vybudovanie zastávky Starohájska, prípadne pre iný spoj.
Po druhé, ja, asi nepatrím k tým čo podpísovali petíciu voči štorprúdovke Jantárová cesta lebo som hlavne za to aby sa konečne upravili dve cesty s pohľadu vodičov a za tie roky sa s nimi nič neurobilo. Ide o esíčka Technopol-Pajštúnska a Nám.Hraničiarov-Jungmannova.Samozrejme, súhlasím aby sa vytvorili Parky ale ja mám pocit že, vy ste tý z tej ulice, čo majú psíkov a myslia si,že nebudú mať kde venčiť svojich miláčikov a hovná kto bude po vás zbierať? Videl som reláciu kde sa ľudia sťažovali ale hlavne,že na vodítku mali psov.Ďalej vraveli,že to je oddychová zóna,že to ľudia využívajú na rekreáciu...Popri ramene,tesne u vody áno ale tam kde má byť električka či cesta tak jedine bezdomovci a výrastkovia...ende
Horná Štubňa obec je zastávka. Z akých už len dopravných dôvodov tam môže stáť? V skutočnosti tam ten vlak stojí preto, že v danom úseku je prevádzkovaný v takte so Zr vlakmi, ktoré v danú hodinu nahrádza.
Len si zabudol doplniť že účelová bola pod číslom 120 iba v dobe ,keď chodila L83 ex 104 do Ovsišta v 4 min.int. v špičke.
Prázdna od SAV do Petržalky L84 rozhodne nechodila a ani nechodí.
Zlucenim 34 a 84 do 1 linky s cislom 84. A pokial sa nemylim, na oboch linkach byvalo po 8 poradi (tj 8+8 vozov za cely den), teraz ich je 12 tusim (cize 12 vozov za den)
Sleduješ vôbec kam ráno smerujú najviac preťažené dopravné prúdy? Smerom von z centra som ráno zápchu napr. na Gagarinovej,Račianskej,Vajnorskej,Rožnavskej ešte nezažil. Stačí ti to takto ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec