Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #194564:
Pravdu máš. Tiež sa mi zdalo že ešte bolo medzi nimi jedno číslovanie.Každopádne L120 chodila dookola cez Bajkalskú a Šancovú.
Reply on: Marek1978 #194554:
A Ovsište potrebuje úsek Ovsište-Jungmanova s intervalom 4 min.? Na Ovsište sa nenapájajú žiadne linky zato k Nám. Hraničiarov ide 88 a 95 a k Hrobákovej 68 a 96
A je blbosť že Ovsište má interval 4 a prestupná časť 8
Reply on: david1 #194548:
Trošku ťa opravím...
Nie je náhodou 84 ex 67,či sa mýlim?
Reply on: david1 #194560:
Osobne som tam nebol, takze sa nechcem hadat, ale vlakov.niet tvrdi ze tam je len jedna dopravna kolaj, teda netusim ako sa tam moze ten vlak vyhybat.
Reply on: Marek1978 #194556:
je tu aj CP z tej doby. Kto chce si ho aj nájde. Bolo to po zrušení expresov v Dúbravke a zriadení novej L83 do Ovsišta a skrátenej L34 po Vazovovu zo špičkovým int.4 min. ako kapacitná náhrada za 104,105,106
Reply on: Valec #194549:
písal som L83 ex104
Reply on: 810zssk #194551:
Je tam jednokolajka,takže kvôli vyhýbaniu.
Reply on: Valec #194558:
Ešte doplním, L104 nahradila na petržalskom úseku linku 27-S.
Reply on: N/A #194555:
Podľa tu dostupných informácií linka 104 premávala max. 12x za hodinu v čase, keď do Dúbravky ešte ani električky nejazdili (1980). V roku 1990 (ešte po Dunajskú) mala max. 8 spojov za hod v špičke, po predĺžení do Petržalky premávala už len v špičke v 10 min. intervale v preklade s L27, ktorá v tom čase mala tiež 10 (a 12 v sedle).

Po zriadení L83 (a teda de facto zlúčení 27 a 104 do jednej linky) mala táto v rannej špičkovej hodine interval 4 minúty (za to v sedle 14), takže zrejme si to mýliš s týmto. ?
Reply on: Marek1978 #194556:
? Ďakujem,takže si pamätám ?
Reply on: N/A #194555:
Pokial viem, tak L83 chodila z ovsista v 4.min. intervale.
Reply on: Valec #194549:
Neviem to z istotou či premávala v 4 min. intervale ale keď sa preradila L104 do Petržalky chodila 13 krát za hodinu v špičke čo ja si pamätám. Nemám už o tom dôkaz lebo jej cestovný poriadok som mal ako pamiatku ale vyhodil som ho už a aj som s ňou cestoval do školy,takže viem. ?
Reply on: Tedomík #194552:
L83 nepotrebuje 4 min. int. v useku Tech-Hraniciarov. A navyse by sa ludia z ovsista vzburili, ze musia prestupovat.
Reply on: Marcelllooo #194538:
? Ja,ja,ja a ešte raz jenom já....
Už niekoľko dní tu čítam bludy až ma hlava bolí...
Nepochopil si zlúčenie 34+84 a ver či nie veľa ľudom to len pomohlo a ja to vítam zatiaľ ako jediné riešenie pre linku 83...Som rodený Petržalčan bývam tu už 35 rokov,rodičia o rok skôr +-
a za tie roky už pobrali hodne liniek z lokalít Technopol,Nám.Hraničiarov a Lachova ale zvykol som si!
Jedine čo by som ešte uvítal je predĺženie linky 87 k Dostihovej Dráhe lebo sa zbytočne vyhodili peniaze na vybudovanie zastávky Starohájska, prípadne pre iný spoj.
Po druhé, ja, asi nepatrím k tým čo podpísovali petíciu voči štorprúdovke Jantárová cesta lebo som hlavne za to aby sa konečne upravili dve cesty s pohľadu vodičov a za tie roky sa s nimi nič neurobilo. Ide o esíčka Technopol-Pajštúnska a Nám.Hraničiarov-Jungmannova.Samozrejme, súhlasím aby sa vytvorili Parky ale ja mám pocit že, vy ste tý z tej ulice, čo majú psíkov a myslia si,že nebudú mať kde venčiť svojich miláčikov a hovná kto bude po vás zbierať? Videl som reláciu kde sa ľudia sťažovali ale hlavne,že na vodítku mali psov.Ďalej vraveli,že to je oddychová zóna,že to ľudia využívajú na rekreáciu...Popri ramene,tesne u vody áno ale tam kde má byť električka či cesta tak jedine bezdomovci a výrastkovia...ende
Reply on: Marcelllooo #194544:
Tak ,že spolu tie linky nemajú 4 prestávky ale iba 2 a zrušili sa zachádzky 34 na Račko


Ja by som bol tiež radšej keby sa 84 zrušila a posilnila 83 (4 min. takt)
Reply on: david1 #194547:
Horná Štubňa obec je zastávka. Z akých už len dopravných dôvodov tam môže stáť? V skutočnosti tam ten vlak stojí preto, že v danom úseku je prevádzkovaný v takte so Zr vlakmi, ktoré v danú hodinu nahrádza.
Reply on: Marcelllooo #194534:
A ako by si nahradil tú kapacitu, ktorá by po zrušení L84 chýbala?
Reply on: david1 #194548:
L104 do Ovsišťa v 4 min. intervale nikdy nechodila.
Reply on: Marcelllooo #194544:
Len si zabudol doplniť že účelová bola pod číslom 120 iba v dobe ,keď chodila L83 ex 104 do Ovsišta v 4 min.int. v špičke.
Prázdna od SAV do Petržalky L84 rozhodne nechodila a ani nechodí.
Reply on: Marcelllooo #194531:
Áno Detvan stojí v Štubni z dopravných dôvodov. Lepšie ako keby stál niekde v poli. Podobne ako EC v Maďarsku v stanici Vác.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.