Reply on: Mike #194393:
Tých 5 občianskych iniciatív bolo v skutočnosti 6 a Rovniankova 14 je jednou z nich http://www.scribd.com/doc/168127806/VEREJNA-V%C3%9DZVA-elektri%C4%8Dka
My sme otvorene povedali, že podporujeme projekt električky za predpokladu splnenia uvedených podmienok a nikdy tomu nebolo inak. Primátor Ďurkovský sa s nami stretol v tejto súvislosti a povedal, že s tým nemá najmenší problém a akceptoval nás jednak ako partnera a rešpektoval aj naše pripomienky. Nie inak tomu bolo aj na Miestnom zastupiteľstve v Petržalke alebo na mestskom zastupiteľstve Bratislava.
Bol to Milan Ftáčnik, ktorý najprv ako starosta Petržalky a neskôr ako primátor Bratislavy tento spor hrotil; obyvateľov mesta nerešpektoval a donútil, aby podali na svoje mesto pod jeho vedením sťažnosť na EK a v konečnom dôsledku aj súdne napadli príslušné rozhodnutia. Právna, politická a aj morálna zodpovednosť je teda predovšetkým na ňom.
AAA
Príklad: Kapacita vetvy na predmostí je 10 000 vozidiel/hodina. Denne sa cez túto vetvu potrebujú dostať do zamestnania obyvatelia, ktorý na dochádzku využívajú 25 000 vozidiel. Keďže ranná špička má dve hodiny, tak máme 12 500 áut/hod, čo je viac ako kapacita vetvy. Pokiaľ ale poobede idú títo istí ľudia domov v rozmedzí 15:00 - 17:59, tak hodinová záťaž vetvy je len 8333, 33 vozidla, teda nemalo by prísť ku kongescií. To však nič nemení na tom, že tým úzkym hrdlom celého systému je práve táto vetva a nie most.