Reakcia na: Error 0x007 #194387:
Treba čítať celé ako som to napísal. Tibor Schlosser je človek, ktorý vie makať ako dopravný inžinier, keď je úkolovaný. Samozrjeme, on má aj svoju oblasť a tou je inteligentné riadenie dopravy a inteligentné dopravné systémy, ktoré v Bratislave nie sú, ako by si zaslúžila. Tak kmital napríklad u Swarovského.Pokiaľ sa však dostane do rozhodovacej a/alebo riadiacej pozície, vtedy sa začínajú prejavovať jeho slabiny a zväčša zlyháva. Príklady Elsig, NDS a aj magistrát.
Čo sa týka električky o Petržalky, za ten nemôže Schlosser, ten projekt vymysleli ešte v roku 2005 na popud Koladu, vtedajšieho viceprimátora, a konateľa/majiteľa DELTES, dnes je len v DELTESi. Ten projekt sa principiálne dodnes nezmenil a od zaciatku je zlý principiálne. porekadlo vraví, že z hovna bič neupletieš.
Samozrejme platí, že s tým hovnom ani nič neurobil, ani sa nesnažil to upratať, len sa s ním hral, len sa v ňom plačkal.
Analogicky to platí aj na preferenciu električkových radiál. Pritom ešte v roku 2009 sa robili projekty.
AAA
Príklad: Kapacita vetvy na predmostí je 10 000 vozidiel/hodina. Denne sa cez túto vetvu potrebujú dostať do zamestnania obyvatelia, ktorý na dochádzku využívajú 25 000 vozidiel. Keďže ranná špička má dve hodiny, tak máme 12 500 áut/hod, čo je viac ako kapacita vetvy. Pokiaľ ale poobede idú títo istí ľudia domov v rozmedzí 15:00 - 17:59, tak hodinová záťaž vetvy je len 8333, 33 vozidla, teda nemalo by prísť ku kongescií. To však nič nemení na tom, že tým úzkym hrdlom celého systému je práve táto vetva a nie most.