Reakcia na: Marcelllooo #194381:
A nie je to skor tym, ze rano sa doprava koncentruje medzi 6 az 8 hodinu, pricom poobede je rozlozena (teda nie je doprava taka husta) na vacsie casove pasmo, kedze nie vsetci koncia po 8 (a pol) hodinach prace?
Marcelllooo
V roku 2007 chce, taliansky investor v areali Matador vyvlastnit domy na Gogolovej a chcel od mesta aby zaplatilo cestnu infrastrukturu, ktoru on chcel vyuzivat vo svojej investicii. takto z fleku drzo.
Miestni poslanci skontaktovali miestnych ludi so mnou, aby sme spolu nasli ucinnu obranu voci takemuto comusi. A cuduj sa svete, nasli sme ju. Oslovil som ing. Schlossera (ale Petra), ktory nám spravil odborny posudok, ze doprava v dosledku tejto investicie v Petrzalke skolabuje, ze nemoze byt taka zastavanost a intenzita. ing. Schlossera sme predstavili na voacerych stretnutiach a dosiahli sme, ze bol posudzovatelom tohto projektu, co sa od vtedy stalo zauzivanou praxou. Zaroven si spravil ocko u Ftacnika a predstavil svojho brata, cim sa mu vydlazdila cesta.
Este vacsi husarsky kusok sme ale spravili na meste s primatorom Durkovskym. Stretli sme sa s nim hodinu pred zacatim zastupitelstva, kde sa mali preberat zmeny a doplnky tzv. noveho uzemneho planu. ked sme mu predstavili "kauzu Matador" priklonil sa na stranu obyvatelov (uz po treti raz co som toho bol osobny svedok) a slubil, ze stiahne zmeny UP pokial mu nedame echo, ze je to v poriadku. Slovo dodrzal a mozno si este niekto spomenie, ze sa vtedy schvalovanie zdrazlo o cca tri mesiace. napriek tomu ze archotekt mal vztahy na magistrate nepomohol si a dostal sa do tlaku aj od ostatnych developerov a financnych skupin. az ked urobil to co mal, a az ked sme dali Drukovskemu info, ze je to v poriadku, az potom presiel UP na rokovanie. doteraz to tento inzniner spomina, ako sa odvtedy zmenila na meste prax...
a porovnajme to s pondelkovou prezentaciou Ftacnika...