Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tedomík #193942:
http://terezkrt.hu/kepek/Budapest_transportation_map_Terezkrt.JPG Tu je aj mapa (tá bledozelená čiara je 4a6 označené sú tam tiež jednou farbou)
Reply on: Peta.Boo #193922:
Berte to, akoby linky 83+84 bola jedna linka s tým, že jedná ide cez starú dúbravku a vPetržalke sa rozdelujú na sva smery ale z dvôdu zjednodušenia označenia im boli pridelené 2 rôzne čísla. takéto linky su bežné v rôznych metropolách

napr. električkové linky 4 a 6 v BudapeŠti. Ľudia ich berú ako 1 linku keďže okrem dvoch zastávok majú celú trať spoločnú.

V Prahe pri novom linkovaní električiek tiež spravili nejaké 2 linky akoby jednu.
Reply on: Tedomík #193936:
a dufam ze ta zberba zostane zamknutá za múrmi tej "fabriky"
Reply on: Tedomík #193936:
Chvalabohu.
Reply on: Tedomík #193938:
je leto magoriát nič nerobí ?
Zmena X13 zase zaspala?
Reply on: Peta.Boo #193893:
To by som fakt chcel vidieť niekoho kto čaká 10-15 min. v rannej špičke na Račianske mýto zosmeru Dúbravka

Zo Sokolskej je o siedmej hodine na smer Račko priemerný interval 4 min. (L64+204+209)

Z Patrónky je priemerný interval liniek 21+63 tiež 4 min. a keď sa k tomu pridajú SL linky 2** tak priemerný interval Patrónka→Račianske mýto sú 2 min.
Zajtra posledný krát jazdí Troliga
Reply on: david1 #193934:
"5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku ..." 🙂
Reply on: MatejBA #193933:
Ja som ten druhý prípad ,ale nadchod vyžívam občasne jedine ,ked idem zo stanice na SAV ,kedže sa mi nechce čakať na sardinkovú L93. Do BA musia chodiť ráno vlaky zo všetkých smerov skoro naraz...
No z Dúbravky to je zbytočná obchádzka ,kedže tam máš prechod z cca.5 sec.zelenou pre chodcov.

K bodu 5 -ok ale si to nenapísal ako nadsádzka.
Reply on: david1 #193932:
Pouzivam ho relativne casto (5 ci 6 krat do mesiaca) a budem ho stale ponukat. Som vysoky, som obezny a nerobi mi to problem. Chudsim to potom nema robit problem duplom.

k 5 bodu - to bola nadsazka, nie "argument faktu"
Reply on: MatejBA #193923:
K bodu 5 . Ved máš prestup na hrane na L20,120.
K bodu 1. vyskúšaj si úžasný presun zo SAV na FR.Liszta cez ten nadchod. Potom ho už určite nebudeš ponúkať...

Bol tu návrh,nech L 84 chodí do Petržalky cez Račianske mýto.Ja som si premeral cez mapy.sk vzdialenosti a vychádza mi od od oka 30-35 tisíc km ročne ak by tak chodila.nech si spraví úsudok každý sám.
Reply on: david1 #193918:
ps viem že si to pravdepodobne myslel ironicky ?
Reply on: david1 #193918:
Ja nehovorim o Vajnoroch ale o Vajnorskej a to je celkom siroky pojem, vsak? Od yrusenia 2 na hl.st. treba ist s prestupom cez TrMy, pricom prechod cez podchod trvá tiež nejaký čas, pričom obyvatelia Vajnorskej v podstate inú alternatívu, ako tie električky nemajú (čiastočne 98,50)
Reply on: Peta.Boo #193921:
ak prestanete o ekonomicke podniku rozmýšľať po slovensky (všetci sú jánošíci naopak) tak možno pochopíte, že 70 alebo 90 centov, nebodaj 35 alebo 45 nie je v žiadnom prípade cena lístka odrážajúca skutočné náklady schopná priniesť dokonca zisk.
Reply on: Peta.Boo #193922:
no vidíte, zase klapky na očiach a vidím len to svoje. si si istá, že dokážeš objektívne zhodnotiť potrebu vozov v Petržalke na základe toho, že sem - tam ideš v danom čase autobusom? A som žena, dakujem.
Reply on: AAA #193925:
To bola,ale reakcia na diskutujuceho ,ktorému prekáža aj myšlienka na obnovenie nočnej linky cez SNP./N95/.
Reply on: david1 #193919:
Si napísal nie o sebe, ale všeobecne: Tvojou navrhovanou trasou by zatazila omnoho viac spiacich ludi co tebe najviac prekaza ako trasou cez SNP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.