Berte to, akoby linky 83+84 bola jedna linka s tým, že jedná ide cez starú dúbravku a vPetržalke sa rozdelujú na sva smery ale z dvôdu zjednodušenia označenia im boli pridelené 2 rôzne čísla. takéto linky su bežné v rôznych metropolách
napr. električkové linky 4 a 6 v BudapeŠti. Ľudia ich berú ako 1 linku keďže okrem dvoch zastávok majú celú trať spoločnú.
V Prahe pri novom linkovaní električiek tiež spravili nejaké 2 linky akoby jednu.
To by som fakt chcel vidieť niekoho kto čaká 10-15 min. v rannej špičke na Račianske mýto zosmeru Dúbravka
Zo Sokolskej je o siedmej hodine na smer Račko priemerný interval 4 min. (L64+204+209)
Z Patrónky je priemerný interval liniek 21+63 tiež 4 min. a keď sa k tomu pridajú SL linky 2** tak priemerný interval Patrónka→Račianske mýto sú 2 min.
Ja som ten druhý prípad ,ale nadchod vyžívam občasne jedine ,ked idem zo stanice na SAV ,kedže sa mi nechce čakať na sardinkovú L93. Do BA musia chodiť ráno vlaky zo všetkých smerov skoro naraz...
No z Dúbravky to je zbytočná obchádzka ,kedže tam máš prechod z cca.5 sec.zelenou pre chodcov.
Pouzivam ho relativne casto (5 ci 6 krat do mesiaca) a budem ho stale ponukat. Som vysoky, som obezny a nerobi mi to problem. Chudsim to potom nema robit problem duplom.
K bodu 5 . Ved máš prestup na hrane na L20,120.
K bodu 1. vyskúšaj si úžasný presun zo SAV na FR.Liszta cez ten nadchod. Potom ho už určite nebudeš ponúkať...
Bol tu návrh,nech L 84 chodí do Petržalky cez Račianske mýto.Ja som si premeral cez mapy.sk vzdialenosti a vychádza mi od od oka 30-35 tisíc km ročne ak by tak chodila.nech si spraví úsudok každý sám.
Ja nehovorim o Vajnoroch ale o Vajnorskej a to je celkom siroky pojem, vsak? Od yrusenia 2 na hl.st. treba ist s prestupom cez TrMy, pricom prechod cez podchod trvá tiež nejaký čas, pričom obyvatelia Vajnorskej v podstate inú alternatívu, ako tie električky nemajú (čiastočne 98,50)
ak prestanete o ekonomicke podniku rozmýšľať po slovensky (všetci sú jánošíci naopak) tak možno pochopíte, že 70 alebo 90 centov, nebodaj 35 alebo 45 nie je v žiadnom prípade cena lístka odrážajúca skutočné náklady schopná priniesť dokonca zisk.
no vidíte, zase klapky na očiach a vidím len to svoje. si si istá, že dokážeš objektívne zhodnotiť potrebu vozov v Petržalke na základe toho, že sem - tam ideš v danom čase autobusom? A som žena, dakujem.
AAA