Reply on: yolis #193916:
Nedava, ked si taky mudry, tak napis aku! Ze sa usetria 4 spoje? To sa da aj tym, ze by nechodila 94 a 95 kazdych 5 minut od 14 do 18 ale 7-8. A vadi mi, ze L34 nepojde na Nam.F.Liszta, kde stoja vsetky tie autobusy, na ktore sa da prestupit kamkolvek. Nie, ze nemam priamy spoj, lebo ten som ani nikdy nemala pan premudrely! Vadi mi, ze nova superlinka 84 je skoro rovnaka ako 83 a to, ze ani na jednej zastavke, kde stoji, sa neda prestupit aspon na spoje 63,63,204 a 209, ked uz nie tie co idu az od stanice.
MatejBA
2.) Aby premavala cela linka pre 5 a pol cloveka obchadzu okolo centra (cca zbytocne navyse 4 kilometre) je fakt zbytocne.
3.) Cele je to o pocte vozov a prevadzkovych nakladov. Ak ti stara 84 a 34 robia naklady Y (v nich su platy, pohone latky, vozokilometre, dalsie naklady) a nova 84 ti urobi naklady X (pricom naklady su nizsie ako predtym + usetris vozy, vozokm a aj nezanedbatelne mnozstvo phm) a spojenie strati par ludi ale pritom nova 84 odvezie viac ludi ako stara a da sa lahko prestupit (Patronka/Sokolska/SAV/Hodzko), tak je logicke ze v ramci setrenia sa zrusi stary model.
4.) Stale ti ostava priame spojenie a prestup na Racku (a ze prejdes cez 2 ci 3 semafory, to je neprekonatelna bariera? Ja tiez denno denne chodim cez 3 semafory poobede a cez 1 rano a zijem.
5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku, rovnake je to s L35 - spojila sa s linkou L36 ale tak blbo, ze nechodi aspon k Tescu Lamac, co by ju urobilo pouzitelnejsou. A tiez tu teraz nerobim hysteriu.
Nepredstavuj si DPB ako Hurvinek valku. Nie je vsetko len tak (hlavne nie pri sucasnych dlhoch DPB), aj ked ti nasi diletanti vo vedeni ... skoda nadavat.