Reakcia na: david1 #193918:
Ja nehovorim o Vajnoroch ale o Vajnorskej a to je celkom siroky pojem, vsak? Od yrusenia 2 na hl.st. treba ist s prestupom cez TrMy, pricom prechod cez podchod trvá tiež nejaký čas, pričom obyvatelia Vajnorskej v podstate inú alternatívu, ako tie električky nemajú (čiastočne 98,50)
MatejBA
2.) Aby premavala cela linka pre 5 a pol cloveka obchadzu okolo centra (cca zbytocne navyse 4 kilometre) je fakt zbytocne.
3.) Cele je to o pocte vozov a prevadzkovych nakladov. Ak ti stara 84 a 34 robia naklady Y (v nich su platy, pohone latky, vozokilometre, dalsie naklady) a nova 84 ti urobi naklady X (pricom naklady su nizsie ako predtym + usetris vozy, vozokm a aj nezanedbatelne mnozstvo phm) a spojenie strati par ludi ale pritom nova 84 odvezie viac ludi ako stara a da sa lahko prestupit (Patronka/Sokolska/SAV/Hodzko), tak je logicke ze v ramci setrenia sa zrusi stary model.
4.) Stale ti ostava priame spojenie a prestup na Racku (a ze prejdes cez 2 ci 3 semafory, to je neprekonatelna bariera? Ja tiez denno denne chodim cez 3 semafory poobede a cez 1 rano a zijem.
5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku, rovnake je to s L35 - spojila sa s linkou L36 ale tak blbo, ze nechodi aspon k Tescu Lamac, co by ju urobilo pouzitelnejsou. A tiez tu teraz nerobim hysteriu.
Nepredstavuj si DPB ako Hurvinek valku. Nie je vsetko len tak (hlavne nie pri sucasnych dlhoch DPB), aj ked ti nasi diletanti vo vedeni ... skoda nadavat.