To by som fakt chcel vidieť niekoho kto čaká 10-15 min. v rannej špičke na Račianske mýto zosmeru Dúbravka
Zo Sokolskej je o siedmej hodine na smer Račko priemerný interval 4 min. (L64+204+209)
Z Patrónky je priemerný interval liniek 21+63 tiež 4 min. a keď sa k tomu pridajú SL linky 2** tak priemerný interval Patrónka→Račianske mýto sú 2 min.
Ja som ten druhý prípad ,ale nadchod vyžívam občasne jedine ,ked idem zo stanice na SAV ,kedže sa mi nechce čakať na sardinkovú L93. Do BA musia chodiť ráno vlaky zo všetkých smerov skoro naraz...
No z Dúbravky to je zbytočná obchádzka ,kedže tam máš prechod z cca.5 sec.zelenou pre chodcov.
Pouzivam ho relativne casto (5 ci 6 krat do mesiaca) a budem ho stale ponukat. Som vysoky, som obezny a nerobi mi to problem. Chudsim to potom nema robit problem duplom.
K bodu 5 . Ved máš prestup na hrane na L20,120.
K bodu 1. vyskúšaj si úžasný presun zo SAV na FR.Liszta cez ten nadchod. Potom ho už určite nebudeš ponúkať...
Bol tu návrh,nech L 84 chodí do Petržalky cez Račianske mýto.Ja som si premeral cez mapy.sk vzdialenosti a vychádza mi od od oka 30-35 tisíc km ročne ak by tak chodila.nech si spraví úsudok každý sám.
Ja nehovorim o Vajnoroch ale o Vajnorskej a to je celkom siroky pojem, vsak? Od yrusenia 2 na hl.st. treba ist s prestupom cez TrMy, pricom prechod cez podchod trvá tiež nejaký čas, pričom obyvatelia Vajnorskej v podstate inú alternatívu, ako tie električky nemajú (čiastočne 98,50)
ak prestanete o ekonomicke podniku rozmýšľať po slovensky (všetci sú jánošíci naopak) tak možno pochopíte, že 70 alebo 90 centov, nebodaj 35 alebo 45 nie je v žiadnom prípade cena lístka odrážajúca skutočné náklady schopná priniesť dokonca zisk.
no vidíte, zase klapky na očiach a vidím len to svoje. si si istá, že dokážeš objektívne zhodnotiť potrebu vozov v Petržalke na základe toho, že sem - tam ideš v danom čase autobusom? A som žena, dakujem.
ked si odmyslim, ze AH je svojim sposobom exibicionista, je asi jediny v tejto republike, ktory sa pustil do boja s mafiou typu Ja a Ty, za co mu chcem zlozit poklonu, bohuzial to nepovedie k ziadnemu vysledku, vsetko sa potichu zametie pod kobercek (skutok sa nestal, pripadne sa nepodarilo preukazat zly umysel) a bananistan bude bez problemov fungovat dalej, co na tom, ze o chvilu nebude mat co jazdit ☠ vsak vyvoleni sudruhovia sa budu vyvazat nadalej v superlimuzinach a prosty obcan sa moze ist stazovat na lamparen, ked sa nebude mat ako dostat slusne do prace... a to tu este nemame nove trolejbusy, ktore budu opat hnuSORy... ozaj, este sa nepodarilo niekomu zistit, aka bola cena za troliky v tom zmanipulovanom prvom tendri?
1.) zo SAV na Nam. FL je to cca 5 minut prestupu peso podla vyhladavaca spojeni (realne max 1 minuta ak chytis zelenu pri elektrickovej trati - bez behu!). Je tam dokonca nadchod takze prejdes cez velku krizovatku bez problemov.
2.) Aby premavala cela linka pre 5 a pol cloveka obchadzu okolo centra (cca zbytocne navyse 4 kilometre) je fakt zbytocne.
3.) Cele je to o pocte vozov a prevadzkovych nakladov. Ak ti stara 84 a 34 robia naklady Y (v nich su platy, pohone latky, vozokilometre, dalsie naklady) a nova 84 ti urobi naklady X (pricom naklady su nizsie ako predtym + usetris vozy, vozokm a aj nezanedbatelne mnozstvo phm) a spojenie strati par ludi ale pritom nova 84 odvezie viac ludi ako stara a da sa lahko prestupit (Patronka/Sokolska/SAV/Hodzko), tak je logicke ze v ramci setrenia sa zrusi stary model.
4.) Stale ti ostava priame spojenie a prestup na Racku (a ze prejdes cez 2 ci 3 semafory, to je neprekonatelna bariera? Ja tiez denno denne chodim cez 3 semafory poobede a cez 1 rano a zijem.
5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku, rovnake je to s L35 - spojila sa s linkou L36 ale tak blbo, ze nechodi aspon k Tescu Lamac, co by ju urobilo pouzitelnejsou. A tiez tu teraz nerobim hysteriu.
Nepredstavuj si DPB ako Hurvinek valku. Nie je vsetko len tak (hlavne nie pri sucasnych dlhoch DPB), aj ked ti nasi diletanti vo vedeni ... skoda nadavat.
Nedava, ked si taky mudry, tak napis aku! Ze sa usetria 4 spoje? To sa da aj tym, ze by nechodila 94 a 95 kazdych 5 minut od 14 do 18 ale 7-8. A vadi mi, ze L34 nepojde na Nam.F.Liszta, kde stoja vsetky tie autobusy, na ktore sa da prestupit kamkolvek. Nie, ze nemam priamy spoj, lebo ten som ani nikdy nemala pan premudrely! Vadi mi, ze nova superlinka 84 je skoro rovnaka ako 83 a to, ze ani na jednej zastavke, kde stoji, sa neda prestupit aspon na spoje 63,63,204 a 209, ked uz nie tie co idu az od stanice.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA