Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Roberto #193950:
ten voz je obrazom vyrobcu, ktory sa ani netaji, ze vyraba "lacne" vozy(skor si myslim, ze nekvalitne), ja sa MHD-ckou nevozim, ale stacilo mi vidiet fotky, aby som si vyrobil nazor na NB18, podla mna je to strasny shit, nechapem jedno - preco sa za kazdu cenu drzia koncepcie 2+2, vsak to musi byt katastrofa dostat sa cez ulicku ku dveram, mozno je to dan za nizkopodlaznost, ked si spomeniem, ake bolo usporiadanie starych Ik280 alebo Sanosov, mali sice vysoku podlahu, ale inak tam bolo miesta neurekom a na nastupenie a vystupenie stacilo v pohode aj stvoro dveri
Reakcia na: trolejbus6207 #193949:
najlepsie bolo ked som isiel vo fungl novom sore (asi 2 tyzdne boli v premavke) zo 4tej serie 19 kusovej uz zle drzal kryt na vzduchove nadoby nad dverami a myslel som si ze zachvilku odpadne pretoze bol zle priskrutkovany
Reakcia na: Roberto #193948:
takze prva varka NB18 je skoro v polovici zivotnosti, uz som aj tu v diskusii zaregistroval ponosy, ako v nich vsetko strasne skripe, vsak uvidime...
co sa tyka trolejbusov 31Tr, mozno by sa vedeli ludia zo Ziliny a Presova podelit o dojmy z nich, vsak v Presove jazdia uz skoro dva roky, ako su na tom s poruchovostou a co robi ram
Reakcia na: trolejbus6207 #193947:
ved ked zacnu dozivat NB18Tky to bude sranda predpokladam ze uz o 5 - 6 rokov to bude kedy budu v stave ako nase IK trolejbusy by sa rozpadnut nemali kvoli 12 year zarukov na ram
Reakcia na: Roberto #193946:
je to tak, uz som tu pisal viackrat, budeme este plakat za srotmi z Karosy a Ikarusu, pripadne 15Tr-kami, ked sa tie hnuSOR-y po par rokoch rozpadnu, ale mocipanom je to sumafuk, hlavne je, ze teraz sa nabalia nenazranci z Ja&Ty...
Reakcia na: on-line #193920:
ach jaj niekto konečne to povedal ale hlinu nemusím uvidíme v akom stave budú o 12 rokov bez GO príp o 20 s GO
Reakcia na: Tedomík #193942:
Dokonca vďaka výluke premáva(la) 4-6V ako náhradná autobusová doprava.
Reakcia na: Tedomík #193942:
http://terezkrt.hu/kepek/Budapest_transportation_map_Terezkrt.JPG Tu je aj mapa (tá bledozelená čiara je 4a6 označené sú tam tiež jednou farbou)
Reakcia na: Peta.Boo #193922:
Berte to, akoby linky 83+84 bola jedna linka s tým, že jedná ide cez starú dúbravku a vPetržalke sa rozdelujú na sva smery ale z dvôdu zjednodušenia označenia im boli pridelené 2 rôzne čísla. takéto linky su bežné v rôznych metropolách

napr. električkové linky 4 a 6 v BudapeŠti. Ľudia ich berú ako 1 linku keďže okrem dvoch zastávok majú celú trať spoločnú.

V Prahe pri novom linkovaní električiek tiež spravili nejaké 2 linky akoby jednu.
Reakcia na: Tedomík #193936:
a dufam ze ta zberba zostane zamknutá za múrmi tej "fabriky"
Reakcia na: Tedomík #193936:
Chvalabohu.
Reakcia na: Tedomík #193938:
je leto magoriát nič nerobí ?
Reakcia na: Peta.Boo #193893:
To by som fakt chcel vidieť niekoho kto čaká 10-15 min. v rannej špičke na Račianske mýto zosmeru Dúbravka

Zo Sokolskej je o siedmej hodine na smer Račko priemerný interval 4 min. (L64+204+209)

Z Patrónky je priemerný interval liniek 21+63 tiež 4 min. a keď sa k tomu pridajú SL linky 2** tak priemerný interval Patrónka→Račianske mýto sú 2 min.
Zajtra posledný krát jazdí Troliga
Reakcia na: david1 #193934:
"5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku ..." 🙂
Reakcia na: MatejBA #193933:
Ja som ten druhý prípad ,ale nadchod vyžívam občasne jedine ,ked idem zo stanice na SAV ,kedže sa mi nechce čakať na sardinkovú L93. Do BA musia chodiť ráno vlaky zo všetkých smerov skoro naraz...
No z Dúbravky to je zbytočná obchádzka ,kedže tam máš prechod z cca.5 sec.zelenou pre chodcov.

K bodu 5 -ok ale si to nenapísal ako nadsádzka.
Reakcia na: david1 #193932:
Pouzivam ho relativne casto (5 ci 6 krat do mesiaca) a budem ho stale ponukat. Som vysoky, som obezny a nerobi mi to problem. Chudsim to potom nema robit problem duplom.

k 5 bodu - to bola nadsazka, nie "argument faktu"
Reakcia na: MatejBA #193923:
K bodu 5 . Ved máš prestup na hrane na L20,120.
K bodu 1. vyskúšaj si úžasný presun zo SAV na FR.Liszta cez ten nadchod. Potom ho už určite nebudeš ponúkať...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.