Reply on: Peta.Boo #193922:
1.) zo SAV na Nam. FL je to cca 5 minut prestupu peso podla vyhladavaca spojeni (realne max 1 minuta ak chytis zelenu pri elektrickovej trati - bez behu!). Je tam dokonca nadchod takze prejdes cez velku krizovatku bez problemov.2.) Aby premavala cela linka pre 5 a pol cloveka obchadzu okolo centra (cca zbytocne navyse 4 kilometre) je fakt zbytocne.
3.) Cele je to o pocte vozov a prevadzkovych nakladov. Ak ti stara 84 a 34 robia naklady Y (v nich su platy, pohone latky, vozokilometre, dalsie naklady) a nova 84 ti urobi naklady X (pricom naklady su nizsie ako predtym + usetris vozy, vozokm a aj nezanedbatelne mnozstvo phm) a spojenie strati par ludi ale pritom nova 84 odvezie viac ludi ako stara a da sa lahko prestupit (Patronka/Sokolska/SAV/Hodzko), tak je logicke ze v ramci setrenia sa zrusi stary model.
4.) Stale ti ostava priame spojenie a prestup na Racku (a ze prejdes cez 2 ci 3 semafory, to je neprekonatelna bariera? Ja tiez denno denne chodim cez 3 semafory poobede a cez 1 rano a zijem.
5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku, rovnake je to s L35 - spojila sa s linkou L36 ale tak blbo, ze nechodi aspon k Tescu Lamac, co by ju urobilo pouzitelnejsou. A tiez tu teraz nerobim hysteriu.
Nepredstavuj si DPB ako Hurvinek valku. Nie je vsetko len tak (hlavne nie pri sucasnych dlhoch DPB), aj ked ti nasi diletanti vo vedeni ... skoda nadavat.
Peta.Boo
A jasne, ze kazdeho zaujima najviac vlastna cast a ta, kde cestuje, ale ja som nepriznala, ze ma zaujima vlastna. Mna zaujima kazda, ktoru poznam a o ktorej viem, ze je tam uzitocna trasa spojov alebo nie. Preto pisem aj o centre, Petrzalke, Novom meste ci o casti Ostredky, lebo tam sa vyznam viac ako inde..
A k tym prijmom sa radsej nevyjadrujem ani ja, lebo sice tam nepracujem, ani neviem kto co a ako, ale je zname ako si tam sefkovia hrabu do vreciek a stat udajne podporuje tento monopol, rovnako ako postu. No koncim chlapci, nemam cely den cas na taketo zbytocne debaty, tak sa majte a prestante sa hadat za kazdu kravinu..