Reply on: eripmav #193392:
2 zastávky pred letiskom je taká zastávka čo sa volá "Fatruny".. ona je síce preslávená kvôli bezdomovcom, ktorí majú v jej blízkosti ubytovňu, ale v jej pešej dostupnosti sídli celá rada firiem, niektoré vôbec nesúvisiacich s leteckým priemyslom, rôzna administratíva s veľkým počtom zamestnancov o kúsok ďalej je predajňa nábytku, mnoho záhradiek..Uznávam, pre nich je ten 8 minútový interval na linke 61 v rannej špičke luxus.. ten je potrebný po Avion a na letisko by kapacitne postačoval každý druhý spoj... ale poznámky v cp linky Hlavná Stanica - Letisko a jej interval 16 minút. to by bolo také slovenské...
eripmav
ako som predpokladal, DPB predpoklada ze ten turista nebude robit nic ine len sa hore dole prevazat z dubravky do race a z cunova do devina a potom do podunajskych biskupic...
ak si kupi turista celodenny listok za 4,5e tak DPB podla mna na nom zarobil aj bez dotacii... jedine ze by sa vozil ako som vyssie spomenul... ale to on asi nebude... za 4,5e by sa totiz vedel odviest aj taxikom kam potrebuje, keby vedel ako na to... ale on nevie... tak mu treba, ze...
suhlasim ze problem moze byt neuzivenie linky...
ale potom mi je zahadou co tam robi linka 96 a 61 rano s intervalom aj do 10 busov za hodinu...
zahada...
to nikomu nevadi ze tam rano v spicke vozia 96+61 vzduch s celkom slusnym intervalom??? v spicke!!!
ok, mozno su to komercne linky, ale turista nic nepostrehne, dopravca je plne integrovany v informacnych materialoch aj v tarife... ale mam pocit ze v NY to je mestsky dopravca, uznavam ze napriklad v LA nebola doprava na letisku ziadna, ale tam sa proste predpoklada ze clovek pojde autom alebo taxi, to je mesto aut... Cinske letiska, tam podla mna je vsetko statne, aj sa to tak tvarilo...