Reply on: J #18697:
Špitálska, Imperialistické námestie - VÚIS, Krížna - klasický zvršok, drevené pražce (dodnes som nepochopil prečo), Vajnorská po Bajkalskú - VÚIS. Špitálska bola prvá v Bratislave, kde sa VÚIS panely použili a asi bola aj najlepšie spravená. Na Vajnorskej už nejaký momot vymýšľa zlepšováky, takže nie je zaasfaltovaný cvelý priestor medzi panelom a hlavou koľajnice ale je tam nasypaný štrk a na tom asfalt, takže sa to samozrejme rozpadáva.I.
J
Na Lietavskej by sa Znievska mohla naozaj zrušiť. Ale aj napríklad Bzovícka by sa mohla, či Kolmá a samozrejme Aupark - že sa do toho dali natlačiť?!
Tupolevovu by som asi tiež zrušil aj keď široko ďaleko nie je nejaká zastávka, na tupolevovej stojí len 78 a väčšinou zbytočne. Minimálne ju dať na znamenie.
luky v, strecnianska, topolcianska, zs budatinska, kremnicka, to sú zastávky, ktoré musia zostať. Obsluhujú isté územie a budú dôležité práve po dostavaní rýchlodráhy.
rusovska cesta: vieš si predstaviť koľko by sa našlapal cestujúci na zatávku Dvory, alebo Ševčenkova. V zime by sa na celé MHD vysral a išiel svojím autom.