Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #18697:
Špitálska, Imperialistické námestie - VÚIS, Krížna - klasický zvršok, drevené pražce (dodnes som nepochopil prečo), Vajnorská po Bajkalskú - VÚIS. Špitálska bola prvá v Bratislave, kde sa VÚIS panely použili a asi bola aj najlepšie spravená. Na Vajnorskej už nejaký momot vymýšľa zlepšováky, takže nie je zaasfaltovaný cvelý priestor medzi panelom a hlavou koľajnice ale je tam nasypaný štrk a na tom asfalt, takže sa to samozrejme rozpadáva.
I.
Reply on: Kikuchi #18951:
Vsetky boli precislovane a preradene do Trnavky na 1. kolonu. Blizsie info najdes ak si kliknes na Autobusy a nasledne Ikarus 415.

Turbo: Asi mas pech, ja sa tam obcas nachadzam medzi 21. az 23. h. a vtedy mam na to stastie dost casto
Nevie mi tu volakto povedat kde sa podeli ikinovia (ikarus 415) z tretej kolony?
Reply on: Jano #18947:

Toto som este nezazil, ani vecer. Skor ma niekedy strasne nastvalo, ked som nestihol prestup na 83 na Patronke iba kvoli tomu, ze sme stali na Mokrohajskej a nestihli sme svetla...
Reply on: onvo (M@artin bude vedet) #18472:

onvo skus vynalozit viac usilia na ziskavanie informacii. To ze ty o tom nevies, ze na niektore veryie autobusov Karosa sa montuju aj v zadu kotucove brzdy neznamena, ze sa nemontuju.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vladimír #18926:
Samozrejme, že zachádzanie KAŽDÉHO spoja 37 by bolo luxusom. Ale keďže, ako som vyrátal, je to stále lacnejšie ako prevádzka linky 38, je to riešenie na odstránenie argumentu "ľudia by to nepochopili". Osobne si myslím, že ľudia by to pochopili, len by bolo treba urobiť nejakú osvetovú akciu.
Reply on: Turbo #18943:
Ok, tuto variantu beriem, samozrejme aj s rozumnym vyznacenim v cestakoch a vo vozidle.

Andy: podla mojich skusenosti vecer na Mokrohajskej stoji cca 30% spojov, kedze tam nik nestoji a nikto nevystupuje vacsina vodicov len pribrzdi a pokracuje dalej, teda najma smerom do centra.
Reply on: J #18935:
Aupark má možno zmysel zrušiť, alebo dať na znamenie len v rannej špičke, poobede a večer je to jedna z najviac používaných zastávok v Petržalke. A kvôli tomu, že sa volá Aupark, netrba ju brať ako niečo, čo slúži len pre Aupark. Dá sa z nej dostať napr. do Sadu J. Kráľa alebo k Dunaju omnoho lepšie ako napr. zo zastávky Dvory ...
Reply on: galiyosha #18931:
Zrušením niektorých zastávok sice dosiahneš rýchlejšiu prepravu od nastúpenia do vystúpenia, ale pokiaľ bude zrušená práve tá "Tvoja" zastávka, celkový čas prepravy aj s dobou chôdze sa môže zväčšiť oproti pôvodnému stavu ...
Zastávka Kremnická je podľa môjho názoru vyťažená viac než dosť, vždy tam pár ľudí nastupuje alebo vystupuje, medzi 16:00 - 17:00 tam dokonca čakáva aj 20-30 ľudí. Podobne zastávka Rusovská je podľa mňa vyťažená.
Reply on: Turbo #18942:
A ešte jeden dôvod je:
5. Keď sa prestupuje na Mokrohájskej, napr. pri ceste z Dúbravky alebo DNV do Lamača, dá sa stihnúť autobus, ktorý by sa už na Patrónke nestíhal a cez víkend môžeš čakať celý dlhý interval ...
Reply on: Jano #18938:

Tak nech tam zastavuju vybrane spoje linky 21, nie vsetky a kazdy den, 7 dni v tyzdni, nie? Vsak taketo opatrenia pozname, ci nie?
Reply on: J #18930:

Prosim ta, to je blbost. Vsak podla predpisov ma vodic zastavit, aj ked na zastavke stoji colen jedna osoba. A povedzme ze idem v 21 do DNV a na zastavke je cestujuci, ktori caka na 83. Tak by sme zastavili, nikto by nanastupil ani nevystupil. Uplne zbytocne. Ja chodim 21 pravidelne. A vies co som si vsimol? Ked idem z DNV a niekto nahodou na Mokrohajskej vystupi, tak ide pod pristresok a sadne si na lavicku, vo vynimocnych pripadoch ide na druhu stranu a tam do pristresku, asi do Lamaca. Ludia to pouzivaju ako presupny uzol a to ihned z viacerych dovodov:
1. Nie je tam taky smrad a spina ako na Patronke.
2. Na druhu stranu sa da pohodlnejsie dostat - prechod a nie podchod, kde som v zivote nevidel tie chodiace schody fungovat.
3. Nie je tam taka tlacenica ako na Patronke.
4. Nie su tam bezdomovci a ozrani.

To, ze linka 21 tam zastavuje vidim iba ako neschopnost DPB spravit si poriadok na svojej zastavje "Patronka". Radsej nech to stoji aj vedla a nech ludia prestupuju tam. Tak to vidim. A aj ti maloobchodnici, co na Patronke maju svoje budky by si mohli uvedomit, ze ked bude 5 metrov od budky ludsky moc a fekalie, nikot tam tie kolaciky kupovat nebude. Minule som prestupoval z 212 na 21. A naozaj som zasol nad tym, ako tam ta pani v tej budke chcela predat svoje vyrobky, pricom v okoli budky bol zapach, ze jedneho naduva. Keby to tam umyla a vycistila, urcite by mala ovela vacsi obrat. Ale ludia myslia ritou, nie hlavou.
Reply on: Jano #18938:
ok, presne o tom som pisal, netusim, kolko ludi, co na mokrohajsku dochadza, pochadza z dnv. ale preco myslis, ze by im ublizilo, keby sa z mokrohajskej stala zastavka na znamenie, alebo by tam stali len niektore konkretne vozy? ked by potrebovali ist mimo tychto spojov, tak by este stale bola moznost prestupu...
Reply on: J #18935:
ok, to boli len priklady, a asi nie tie najspravnejsie. niekedy, ked ma pochyti destrukcny amok, by som najradsej zrusil uplne vsetky zastavky 🙂

ale faktom je, a asi to vsetcia uznaju, ze zastavok ako znievska, bzovicka a kolma je v bratislave mnoho a ich (aspon docasne) zrusenie by bolo len prinosom. podobna absurdnost je aj chlumeckeho v ruzinove.

co vsak so sietou elektrickovych zastaviek? ak sa metro stavat nebude (co sa imho veru nebude), tak stale tu mame zbytocne prehustenu siet v karlovke, dubravke, ruzinove... a tam ziadna doplnkova doprava aspon zatial nie je 😞

a aupark... to ani nema cenu komentovat. ked som rano cestoval okolo v case, ked to este len stavali, tak som sa v autobuse vzdy tak nasral, ze som do skoly (alebo kamkolvek inam) prisiel uz totalne vytoceny a ludia sa mi radsej vyhybali 🙂 aspon keby tam obmedzili zastavovanie autobusov v rannej spicke -- personal nech sa kusok prejde a ostatni do 9.00 v auparku aj tak nemaju co hladat (opravte ma, ak sa mylim), alebo nech tam stoja len niektore spoje. ja viem, "to by cestujuci nepochopili"... 😞

ja sa len bojim, ze petrzalke nevyjde ani ta elektricka. su uz aspon nejake overene informacie, ze sa skutocne v rozumnom casovom horizonte po dokonceni mosta kosicka pocita s rekonstrukciou stareho mosta? a padli aj nejake slova o elektrickovej trati? (ospravedlnujem sa, ak sa to uz preberalo niekede na fore... mozno by stalo za zmienku skutocne robit dajaky forum digest a ukladat ho do archivu 🙂

Re #18935 COLOR: ja si myslim, ze by tam nemali stat ani L37 a L83. len L30 a L34, aj to len na znamenie. to by podla mna bohate postacovalo.
Reply on: Jano #18938:
Ja som len vychadzal zo skusenosti, ze ked tadial cestujem (rano 5:00-7:00, vecer 22:00-23:00), tak tam nikto nenastupi ani nevystupi. Mohli by to spravit podobne ako v Brne, ze od 21:00 do 6:00 na znamenie.
Moj nazor na vasu "genialnu" myslienku zrusit zastavku Mokrohajska pre linku 21 som uz vyjadril v prispevku 10974 na Dispecerskom fore ( pisane 7. 8. ), ale som ochotny pripustit, ze cez vikend je malo vyuzivana. Deti z DNV vozi rano autobus okolo 6:30 h. tusim ( co je dost skoro )a popoludni ide o 14:30 a 15:30 h. do zapadnej casti mesta zo skoly. Vela ludi do skol dochadza aj z inych casti Slovenska a tamto spojom sa dostanu ako aj na Predstanicne nam. ( blizko zel. stan. ), tak i na Autobusovu stanicu Mlynske nivy. A ak by ste to mali dat na znamenie, tak to potom pre vsetky linky, ale podla mna je to sprostost na kvadrat. V tomto pripade som velmi rad, ze tam ten autobus stoji !!!. Prosim precitajte si moj prispevok z Dispecera a potom ak chcete, reagujte.
Reply on: Turbo #18917:
Ano, zo skusenosti viem, ze V SMERE NA RADIOVU vystupuju ludia. Ale V SMERE DO MESTA malokedy niekto nastupuje. A ten kriz som nastastie este nevidel. A nexcem si kazit prazdniny.
Reply on: Andy #18919:
Mozno hej, ale vacsinou cakaju na L204 a taka L53 tam stoji sice napraskany voz na napraskanej zastavke (to je prehnane - vacsinou tak 2 ludia alebo aj nikto), ale nenastupuje/nevystupuje nikto... Hadat sa nebudem, ale som za naznamenovanie tejto zastavky.
galiyosha: Nemyslím si. teda áno máš pravdu bolo by to rýchlejšie ale nie správne. Aspoň podľa mňa. Bus je doprava doplnkova, teda mala by byt a ked sa dostavia v Petrzalke elina, v čo všetci dúfame, tak bus prebere akurát túto doplnkovú úlohu, takže časté zastávky vtedy budu dobré a do mesta sa dostaneš s elinou veľmo rýchlo.
Na Lietavskej by sa Znievska mohla naozaj zrušiť. Ale aj napríklad Bzovícka by sa mohla, či Kolmá a samozrejme Aupark - že sa do toho dali natlačiť?!
Tupolevovu by som asi tiež zrušil aj keď široko ďaleko nie je nejaká zastávka, na tupolevovej stojí len 78 a väčšinou zbytočne. Minimálne ju dať na znamenie.
luky v, strecnianska, topolcianska, zs budatinska, kremnicka, to sú zastávky, ktoré musia zostať. Obsluhujú isté územie a budú dôležité práve po dostavaní rýchlodráhy.
rusovska cesta: vieš si predstaviť koľko by sa našlapal cestujúci na zatávku Dvory, alebo Ševčenkova. V zime by sa na celé MHD vysral a išiel svojím autom.
Na Mokrohajskej pokial viem nenastupuju / nevystupuju invalidi! Len personal skoly a ustavu! A to je dolezite, lebo pokial invalid v 280ke na tlacitko nedosiahne, ucitel ano! A aj invalid ma moznost niekoho poprosit. S tym zastavovanim L21 to uplne dosrali... Z expresnej linky sa stala skoro kazdovrbova len kvoli tomuto. L21 by tam zastavovat nemala, ostatne linky na znamenie! Som ochotny znizit sa aj k zastavovaniu L21 na znamenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.