Reply on: J #18861:
Ak sa náhodou môj názor nezhodne s Tvojim, nemusíš ma hneď obviňovať z podobnosti s DPB. Ja len vychádzam z toho, že cestujúcemu je vždy pohodlnejšie pri ceste domov nazerať do jedného CP ako do dvoch CP. Spoje L37K by mali byť riadne obsiahnuté v CP L37 s tým, že zachádzka ku krematóriu by bola označená značkou, napríklad samotným písmenom K. Liniek má byť čo najmenej.
galiyosha
nemohli by sa ludia, co uz v dpb aspon ake-take kontakty maju, pokusit nieco v tomto smere urobit? lebo som si takmer 100% isty, ze keby som im poslal mail ja, tak ho ani len necitaju a rovno poleti do kosa.
alternativa by bola poziadat o potrebnu dokumentaciu priamo firmu buse, kupit dajaku pcmcia flash kartu aj za vlastne, to uz teraz stoji par supov (aspon ja osobne sa teda na skladanie kablov podla ich specifikacii urcite necitim, ale mozno su na tomto fore zdatnejsi hardwaristi), diverzne sa dohodnut s nejakym vodicom, nabehnut s notebookom priamo do vozidla, buse v nom preprogramovat a dufat, ze si to niekto vsimne a veci sa zacnu hybat spravnym smerom no nic, toto bol uz fakt naivny ulet...
ale aj tak si myslim, ze by stalo za pokus skusit sa s dpb dohodnut aspon v tomto smere. ved, preboha, ich to nic stat nebude a len z toho budu mat uzitok... alebo ich bytostne uraza, ze to, co nie su schopni nastavit sami, by sa mohlo podarit nejakym par ludom uplne odinakadial?