Reply on: J #18842:
Podľa mňa by mali byť odchody L37 aj 37K v jednom CP. Takto vyhovieš "krematoristom", ale zmagoríš Záhorskú Bystricu.Re #18844 Jano: Jané, ja som len mal z Tvojho príspevku pocit, že nemáš záujem o viac informácií z BUSE. Vieš, ľudia by chceli od DPB všeličo. Ale ak výrazná zmena k lepšiemu sa neudeje, aj keď to DPB nestojí vôbec nič, len ochotu chcieť, to zaráža...
Re #18848 Kirenka: Veď a to tom je reč. Píšeš, že tie dediny majú byť radi, že majú toľko spojov, aj keď odtiaľ vezie veľmi málo ľudí. Inými slovami sa dá povedať, že obyvatelia Rusoviec a okolia sa môžu tešiť svojim intervalom len vďaka Petržalke. A to veľmi ekonomické nie je, ak kvôli chvíľkovej napráskanosti (Nový most - Jasovská) ide spoj zbytočne v ďalšom mnohokilometrovom úseku (Jasovská - Čunovo).
Spojenie Jasovskej s centrom ozaj nie je závideniahodné, ak nepočítame L91. V tomto príprade by ozaj stálo za myšlienku zriadiť buď ďalšiu podvetvu L91 označenú L291 na trase Nový most - Panónska - Jasovská - Žehrianska, alebo viesť nejaký expres najrpv po Panónskej a potom cez tú cestnú spojku prejsť na Vyšehradskú a po Betliarskej na Jasovskú. Trochu obdobne kedysi jazdila L123, tuším.
si
heh a chces kratku 75 ? pridi sa do toho spoja narvat niekedy pocas skolskeho roku v case 7:00 - 7:30... uz z konecnej to odchadza dost plne a na medzijarkoch sa do toho ludia nevedia zmestit (a to nehovorim o optimistoch ktory chcu nastupit napriklad na takej Ondrejovovej....